Cazare Busteni - prezentare Cabana Gura Diham Busteni. Descriere, adresa, numere de telefon si poze Cabana Gura Diham Busteni

clinica implanturi dentare bucuresti

Cabana Gura Diham - Busteni

69 capacitate     categorie

Situata la 982m altitudine la poalele muntelui Diham, cabana Gura Diham va asteapta in toate anotimpurile oferindu-va urmatoarele servicii:

- 68 locuri in camere duble, cu grup sanitar propriu, tv color, telefon;
- restaurant clasic cu 80 locuri;
- restaurant rustic cu 170 locuri;
- sala de conferinte cu 100 locuri.

Organizam in aer liber seri de cabana, la foc de tabara, unde se pot servi in tot timpul anului produse specifice cabanei.

Dispunem de:
- sala fitness
- sauna
- bazin de recuperare

Accesul la cabana se poate face cu orice mijloc de transport sau pe jos in tot timpul anului, dar si din gara Busteni cu minicar. Organizam excursii in imprejurimi:
- complezul muzeal Castelul Peles

0244 321108
0723 249746
0722 510357

Va rugam sa mentionati ca ati gasit oferta pe roTurism.com cand sunati!

roTurism » Prahova » Cazare Busteni pensiuni si hoteluri Busteni

Adauga comentarii despre cazare/cabana Tipareste detaliile despre cazare/cabana
Comentariile vizitatorilor despre Cabana Gura Diham din Busteni
andrei (10-11-2008)
4 / 10
cele mai proaste conditii dintre toate cabanele din zona

adi george (10-08-2010)
PE 1 AUGUST 2010 ,LUNI,MI S-A SERVIT OREZ ACRIT ,CARTOFI PRAJITI SI CIORBA TARANEASCA DE CU O ZI IN URMA....RUSINE

ciortan dragos (14-08-2010)
1 / 10
Am fost in perioada 12-13 august la aceasta cabana. Cu cazarea nu am nimic de reprosat.Insa credeti-ma pe cuvant, fugiti sa luati masa la aceasta cabana. Este cea mai proasta alegere din viata mea.

jordano (14-08-2010)
NU MANCATI LA ACEASTA CABANA.CEA MAI MIZERABILA CABANA. RUSINE!AR TREBUI INCHIS ACEST RESTAURANT SAU AVIZ CELOR CARE CONTROLEAZA ACESTE CABANE...

ANCA (14-08-2010)
2 / 10
Am luat cina la aceasta cabana si nu mi-a venit sa cred ....Iti alegi ceva din menu, dar de fapt improvizeaza cu resturi din alte mancaruri nevandute. Ar trebui inchis acest restaurant...

samoila (10-01-2011)
10 / 10
mai oamnei buni am fost pe data de 09 ianuarie 2011 am mancat atat de bine nu imi inchipuiam sa se poata manca asa de bine la cabana gura diham mergeti cu incredere toate produsele ereau prospete si bune fata de sinaia unde la taverna sarbului pe langa ca au niste pretuei nu poti sa respiri de miros de mancare

andreea (10-01-2011)
2 / 10
un dezastru am mancat o tochitura si aveam bucati de la frigarui resturi de la alti am crezut ca nu vad bine in ciorba de vacuta am gasit o bucata de carne la gratar oribil nu va duceti in mizeria aia de restaurant de la gura diham am sa fac reclamati unde trebuie asa ceva nu este prmis cred ca mam imbolnavit de hepetita

ospatari miroseau a transpiratie si alcol niste nespalati la wc nu mai vorbesc ce mizerie erea urat din partea conduceri sa ia masuri pacat de locurile acela frumoase

mihai (09-08-2011)
9 / 10
eu de cate ori doresc sa mananc ceva pe valea prahovei merg la aceasta cabana,de ce sa vorbesc de rau ,de cate ori am fost am mancat vanat sau mancare traditionala f buna.este adevarat ca nu dorm sau nu iau masa seara acolo deoarece fac iesiri scurte de 0 zi ,locuiesc in targoviste si in 2 ore sunt acasa.am fost servit repede si mancarea a fost ok.imi place f mult decorul si stiu ce a fost in urma cu 15 ani acolo si ce este acum.felicitari patronului .

Razvan (17-10-2012)
10 / 10
Nota n pt mancare. Nu credeam ca pot manca asa de bine acolo, mancarea la fel de buna ca la Sibiu ! Preturi rezonabile la mancare, la cazare nu comentez, pentru ca nu am stat si nici nu m-au interesat preturile. P.S. Atentie la Ospatari, tind sa dea tepe la note! In schimb nu recomand absolut DELOC cabana de sus ( cabana Diham) , e o mareeeeee porcarie, conditii mizere, mancare mizera ! Am regretat ca a trebuit sa stau acolo o noapte, am schimbat 2 camere ca sa gasesc un pat klumea, ca restu zici ca se dezasamblau !

Carmen (02-02-2013)
Merg la aceasta cabana de patru ani ( atunci am descoperit-o) o data vara, o data iarna. Ultima oara am fost la Gura Diham dupa Sarbatori. Am stat o saptamana. Nici la mama acasa nu m-as fi simtit mai bine! Pe langa peisajul de vis, atmosfera din cabana calda si primitoare, cazarea excelenta, dar, oameni buni, mancarea... stiti cum se spune: "dragostea trece prin stomac"..ei bine... m-am indragostit! Abia astept sa vina vara, sa ne revedem.

fane magraonul (28-08-2014)
Bai ,lasati invid

Newsletter cazare

Abonati-va la newsletter-ul roTurism pentru a primi oferte speciale de cazare, cu reduceri de la partenerii nostrii pe e-mail

Abonare Dezabonare

► Curs valutar

Curs valutar:

► Linkuri sponsorizate:

Impianti dentali Optimizare site pentru motoare de cautare

Cazare hoteluri si pensiuni | Promovare turistica | Forum turism | Despre noi | Parteneri | Contact