Cazare Sinaia - prezentare Motel Izvorul Rece Sinaia. Descriere, adresa, numere de telefon si poze Motel Izvorul Rece Sinaia

clinica implanturi dentare bucuresti

Motel Izvorul Rece - Sinaia

42 capacitate     categorie

Turistii cazati la noi dispun de camere elegante, cu multiple facilitati:

- Televizor (satelit)

0723 351803
Site
www.motelizvorulrece.go.ro

Va rugam sa mentionati ca ati gasit oferta pe roTurism.com cand sunati!

roTurism » Prahova » Cazare Sinaia pensiuni si hoteluri Sinaia

Adauga comentarii despre cazare/motel Tipareste detaliile despre cazare/motel
Comentariile vizitatorilor despre Motel Izvorul Rece din Sinaia
Motel Izvorul Rece (20-09-2008)
10 / 10
Vreau sa mentionez ca noul site este: www.motelizvorulrece.ro

Codrin Serban (02-09-2009)
3 / 10
A fost o experienta pe care nu am sa o uit usor, din descrierele de pe site ma asteptam la mult mai mult, insa camerele sunt mici , ferestrele de-o palma, e de-a dreptul deprimanta atmosfera. Facilitatile cu care se lauda sunt contra cost pentru oricine client sau nu, iar serviciul de la receptie m-a umplut de dezgust, in termeni blanzi fie spus. E deasemeni mult prea departe de sinaia...si sfatul meu este sa gasiti o pensiune in sinaia ca oferte sunt multe, si la un pret mai mic sau egal o sa stati in conditii pe departe superioare. Afost prima mea experienta cu un motel, si nu planuiesc sa o repet.

Ioana (02-09-2009)
Regret ca m-am cazat acolo deoarece la banii aia as fi putut gasi ceva mult mai convenabil.

vasile ion (04-09-2009)
9 / 10
eu am fost cazat in tabara studenteasca in aceasta locatie si m-am simtit f.bine,mancare buna si curatenie.Personalul foarte placut.

radu (04-09-2009)
10 / 10
Am fost cazati la aceasta locatie si sincer este super pentru tabara studenteasca.Liniste,mancare buna ,curatenie si un personal foarte amabil.

Mircea (04-09-2009)
4 / 10
eu am fost cazat in camera de 3 paturi dintre care unul dintre ele vechi, mic si foarte incomfortabil. Iar pe trei locuri am fost 6, fara ca nimeni sa se sinchiseasca sa ne aduca un al patrulea pat sau macar o saltea pentru pretul de 20 lei pe noapte pentru insotitor. Altii poate ca au stat si mai bine...in camera de 2, dar acelea sunt prea putine.

robert (09-11-2009)
10 / 10
E tare de tot acolo ,am facut un chef de pomina si hotelul este bec!!! FELICITARI

george (12-07-2010)
eu am fost pe 10 iulie 2010 si este superbine acolo ,mancarea foarte buna si preturi bune.Comentariile sun vechi!

rubi (12-07-2010)
10 / 10
fotografiile de pe ro turism cu motel izvorul rece sunt din 2003,acum este super acolo

zuzu (12-01-2011)
4 / 10
groaznic, in primele minute mi-a cazut geamul pe picioare, in a doua seara mi-a cazut abajurul de la veioza in cap e fooarte departe de sinaia propriu zis mancarea de la restaurant e foooarte scumpa,bautura fooarte scumpa,ospatarita surda, daca ii dai o comanda pana la bucatarie uita, iti aduce altceva sau te mai intreaba o data

girjoaba andrada (22-12-2011)
1 / 10
Am fost la mirificul motel in 01.12.2011 proasta alegere. Am ajuns cu taxiul la locul de cazare si am tot mers am tot mers de am crezut ca ne duce inapoi acasa. Am ajuns in cele din urma si in camera si o tanti in tricou se pendula pe acolo si zice ca nah... ACEASTA E CAMERA DVS, E CEA MAI CALDUROASA BLA BLA BLA. Noi de pe drum nu am simtit ca e frig, am stat putin si ne odihnim si simtim cum ne ia frigul si abia acum incep plimbarile receptie camera, receptie camera. Am pus mana pe calorifer, imi pica mana. Ma duc la receptie, zic sa dea drumul la caldura si apoi plec sa vizitez Pelesul, aici o alta problema, pentru ca am fost mintiti ca exista maxi taxi care trec din 15 in 15 min. Dupa ce am asteptat 30 min maxi-taxi avem bafta ca pleaca patronul si ne duce cu masina in centru. Pe drum ne povesteste ca ei dau drumu la caldura de la ora 6 incolo pentru ca atunci vin turistii (explicatia mi s-a parut super). Cand ne-am intors in camera din nou frig, era trecut de 6! Cobor iar la receptia care nu exista, strig ALO TANTI, dupa lungi discutii gen mahala primim o aeroterma. Ne bucuram amandoi, ajungem in camera, AEROTERMA NU FUNTIONA LA CAPACITATE MAXIMA! Totusi a inceput sa se incalzeasca caloriferul si parea ok. Pe la ora 2 adormim si din acel moment si dansii opresc centrala! Dimineata sotul meu a cerut avansul de bani ce il dadusem pe celelalte zile si culmea, angajatii si patronul sustineau ca nu e frig, mentionez CA COntabila era albastra de frig si toti angajatii aveau in dotare geci de puf! Ce sa zic, care vreti sa mergi la sinaia cautati ceva pensiuni pe strada Aosta, acolo sunt preturi identice cu MOTELUL RECE si conditii de 10 ori mai bune. Eu ma opresc aici, nu cred ca e necesar sa spun restul defectelor pentru ca frigul e un argument suficient sa renuntati la cazarea in acest motel!

Adriana (15-07-2012)
2 / 10
Am fost cazati in campingul motelului Izvorul Rece Sinaia la inceputul lunii iulie 2012 (4 persoane) si am fost foarte dezamagiti de conditii: la baie nu era lumina decat in sectiunea rezervata barbatilor (si aceasta era o improvizatie), iar problema nu a putut fi remediata. Initial programul de apa rece era de 4 ore, 2 dimineata si 2 seara, iar in aceeasi zi, la ora 21 se schimbase intr-o singura ora (care, evident, deja trecuse). De asemenea si curatenia in spatiul campingului lasa de dorit. Pretul pentru serviciile oferite (25 lei/cort 2 persoane) mi s-a parut destul de ridicat avand in vedere problemele mentionate mai sus. Campingul e destul de departe de oras si daca nu insistati neaparat pe experienta unei nopti la cort, gasiti cazare la preturi rezonabile in Sinaia si conditii mai bune.

andreea (25-06-2013)
6 / 10
e destul de frumos eu am avut banchet acolo si na nu prea ma impresionat geamurile aproape iti pica in cap robinetele de la baie nu merg si sunt stricate mancarea nu ie atat de buna pe cum credeam muzica au doar manele si nu alt gen camerele sunt cam mici paturile scartaie si sunt vechi veiozele nu merg covoarele sunt mizerabile bazinul de tras apa nu merge prosoapele sunt pline de praf televizoarele au doar cred ca 9 sau 10 canale si multe alte defecte eu iam dat nota 6 pentru ca mam distrat dar cu colegii

mihaela (10-08-2015)
2 / 10
rusine unde sunt 40 de casute ? nu este nici una unde su cand ati facut pozele alea ,? pacaliti lumea mai bine puneti mana si realizati ce promovati prin poze false , , , rusine ajunge lumea acolo si totul e parasit

rusine , , , poate pozele sunt false ,, , , ,campingul nu exista , , , restaurantul si hotelul pt traseiste , , , ,rusine in 2015 atata nepasare , , ,cine e patron sa isi dea demisia sa plece sa lase pe altcineva sa faca ceva pt tara asta , , , pacat ca e un peisaj frumos cu toate ce are cimitirul langa

mihaela (10-08-2015)
2 / 10
daca nu apar comentarile voi publica pozele facute de mine la toate televiziunile si revistele

Newsletter cazare

Abonati-va la newsletter-ul roTurism pentru a primi oferte speciale de cazare, cu reduceri de la partenerii nostrii pe e-mail

Abonare Dezabonare

► Curs valutar

Curs valutar:

► Linkuri sponsorizate:

Impianti dentali Optimizare site pentru motoare de cautare

Cazare hoteluri si pensiuni | Promovare turistica | Forum turism | Despre noi | Parteneri | Contact