Cazare Vatra Dornei - prezentare Pensiunea Angela Vatra Dornei. Descriere, adresa, numere de telefon si poze Pensiunea Angela Vatra Dornei

clinica implanturi dentare bucuresti

0722 557462
Site
www.pensiuneaangela.ro

Va rugam sa mentionati ca ati gasit oferta pe roTurism.com cand sunati!

roTurism » Suceava » Cazare Vatra Dornei pensiuni si hoteluri Vatra Dornei

Adauga comentarii despre cazare/pensiunea Tipareste detaliile despre cazare/pensiunea
Comentariile vizitatorilor despre Pensiunea Angela din Vatra Dornei
camelia (19-08-2006)
10 / 10
o oaza de liniste,romantismsi modernism intr un singur loc

roxana (05-01-2007)
5 / 10
o pensiune frumoasa, eclipsata de comportamentul proprietarilor

Andrei (15-10-2007)
o pensiune de nota 10 , proprietari de treaba , un peisaj frumos si conditii exceptionale, am stat 1 saptamana dar mi-a placut la nebunie

Doina Grigoras (19-06-2008)
10 / 10
Pensiune de nota 10, am fost de doua ori cate o saptamana, proprietari de nota 10, am devenit prieteni.Vom reveni de fiecare data cu drag.Mult succes in continuare!

irina (25-09-2008)
2 / 10
imi pare rau ca voi fi prima din persoanele ce au postat pana acum cu pareri in defavoarea propietarilor.da pensiunea frumoasa,curat ,dar va spun sincer ca am inghetat.de frigggg!!!! la greu.explicatia a fost ca abia sa dat drumul la centrala iar dupa vreo 5 ore era tot asa.iar la ora 00 sa oprit iar caldura,ceia ce inseamna ca daca mergeti acolo trebuie sa fiti caliti.in rest frumos

axentyna (25-11-2008)
10 / 10
noi suntem proaspat intorsi de la pensiunea angela; am stat o saptamana in care distractia a fost maxima ( gasca mare, inclusiv copii); despre conditii nu pot spune decat de bine: discretie din partea proprietarilor, tot spatiul pus la dispozitie, recomandari referitoare la obiective de vizitare; cat despre caldura - a fost din abundenta...mai ales ca acum au mai mult spatiu ( au mai construit o vila) ... o recomand tuturor care vor sa se relaxeze intr-o zona fara prea mult trafic si cu un peisaj de retinut...

adelina (02-12-2008)
9 / 10
e foarte frumos acolo...am fost acu 2 sapt.....sunt soper...si e foarte sexi tot

ioana (10-02-2009)
1 / 10
proprietarilor nota 0.1 (Este mare nota), dar pensiunea este foarte frumoasa.

bb (04-06-2010)
10 / 10
o fost super...mi-o placut de propretara de acolo k nu era o incatranita din aia care sa nu te lase nici makr sa treci pe hol sau ceva in genu...:D deci mishto

aaa...da era una la bar cu aparat dentar...moama!!..deci nu o suportam!..se uita la mine shi la prietenele mele k la felul 14..!..imi venea sa o injur da dupa poate ma dadea dracu afara shi dormeam prin autocar:))..da tipul care servea cu ea acolo era super dragutz...:))

butacu (13-01-2011)
10 / 10
eu am fost de craciun acolo e super nu am ce spune,doamna angela e o draguta...abia ast sa mergem din nou la vara sau din nou de sarbatorii

costinas (27-06-2011)
2 / 10
evitati pensiunea proprietari rautaciosi si certareti nota2 pt.ei

krisztian (02-09-2011)
10 / 10
Este o pensiune super, aflata intr-o zona linstita, deosebit de frumoasa. Este ideal pentru cei care apreciaza frumusetile naturii, aerul curat, linistea muntilor. Mancarea foarte gustoasa, personalul foarte amabil.

ANonim (15-03-2012)
1 / 10
Pensiunea e destul de frumoasa, zona buna, insa 3 stele e mult spus. Bai foarte mici, asternuturile nu erau schimbate, ospitalitatea lasa de dorit, imi pare rau, dar am plecat de acasa cu impresia ca vom gasi servicii de calitate insa se pare ca ne-am inselat. Am fost 2 familii cu 2 copii minori. Unde sa mai spus ca duminica dimineata ne-am trezit fara buletinul lasat "amanet" la receptie, singuri in pensiune, proprietarii fiind plecati la biserica.

(19-04-2012)
8 / 10

pensiunea este frumoasa dar ospitalitate lasa de dorit....nu stiu primeasca turistul cand ajunge.....in legatura cu lenjeria lasa de dorit sunt foarte uzate si neschimbate....propritarii nici nu au placerea sa te pimeasca ambii si sa vb de obicei este fiica lor ....

florin (26-08-2013)
10 / 10
Conditii bune, camere curate, liniste si aer curat. Mancare delicioasa, recomand tochitura moldoveneasca. Gazde primitoare si discrete. Totul la un pret decent.

Gabi (31-08-2013)
1 / 10
"Gazde" de 2 lei. Am facut rezervare marti pentru weekend 3 camere, familii cu copii mici 2 si 3 ani, ca apoi cand eram pe drum sa ne spuna ca nu are decat 2 camere si sa nu mai venim deloc. A vorbit urat la telefon, pe urma nu a mai raspuns deloc. Noroc ca mai aveam numere de telefon de la alte pensiuni din Dorna. Recomand EVITAREA acestei pensiuni.

Newsletter cazare

Abonati-va la newsletter-ul roTurism pentru a primi oferte speciale de cazare, cu reduceri de la partenerii nostrii pe e-mail

Abonare Dezabonare

► Curs valutar

Curs valutar:

► Linkuri sponsorizate:

Impianti dentali Optimizare site pentru motoare de cautare

Cazare hoteluri si pensiuni | Promovare turistica | Forum turism | Despre noi | Parteneri | Contact