Cazare Busteni - prezentare Pensiunea Capra Neagra Busteni. Descriere, adresa, numere de telefon si poze Pensiunea Capra Neagra Busteni

clinica implanturi dentare bucuresti

Pensiunea Capra Neagra - Busteni

16 capacitate     categorie

Pensiunea Capra Neagra are o capacitate de 16 locuri in 7 camere din care 6 camere duble si 1 camera cu 4 locuri. Caldura si apa calda sunt furnizate de centrala termica. Fiecare camera are tv si cablu

Contact Pensiunea Capra Neagra Busteni
Adresa
Busteni , str. Valea Alba, nr. 55

Telefon
0244 321144
0722 285559

Va rugam sa mentionati ca ati gasit oferta pe roTurism.com cand sunati!

roTurism » Prahova » Cazare Busteni pensiuni si hoteluri Busteni

Adauga comentarii despre cazare/pensiunea Tipareste detaliile despre cazare/pensiunea
Comentariile vizitatorilor despre Pensiunea Capra Neagra din Busteni
ana (03-07-2006)
10 / 10
Este super la Capra Neagra. Am fost 2 ani la rand acolo si ma duc si anul acesta.

stefan (24-02-2007)
1 / 10
Ba este cea mai mare porcarie de pensiune in care am calcat, numai lipsa timpului ne-a impiedicat sa ne ducem la OPC Prahova!!!!!!! Am facut un frig groaznic, ne-am imbolnavit, si cand ne-am cerut inapoi banii pe zilele platite IN AVANS (servicii inca neprestate) nu ni s-au dat si am fost chiar jigniti, desi rotunjisem in avantajul pensiunii suma care trebuia returnata, punand zilele pe care le-am stat la un pret mai mare. Mancarea este execrabila, personajele pensiunii sub orice critica, niste IPOCRITI!!!! Nu incercati, veti regreta!

Elena (27-04-2008)
9 / 10
Mi s-a parut ok pensiunea. E intr-o zona frumoasa, iar pretul e convenabil.

ovidiu (25-07-2008)
1 / 10
Cea mai mare porcarie de pensiune in care am fost vreodata. Atitudinea este oribila, este o mare bataie de joc. Frig, urat, pustiu, lipsa de amabilitate, dotari cu probleme.

bratu (15-09-2009)
5 / 10
lasa de dorit curatenia, de asternuturi nu m-ai vorbim, la fel si grupul sanitar. nu se merita sa va irositi banii la aceasta pensiune.

Anda (11-10-2009)
1 / 10
ehei... daca as fi citit comentariile astea inainte de a pleca la busteni, pe 23 septembrie... La banii pe care i-am dat, serviciile au fost execrabile: asternuturi si curatenie de mantuiala, multa nesimtire din partea gazdelor, zgomote si fum de tigara de pe holuri, dar lucrul care m-a infuriat cel mai tare a fost frigul. 2 nopti am tremurat sub niste paturi subtiri, la lumina palida de la singurul bec din camera. Nu recomand "decat" dusmanilor mei aceasta pensiune! :(

Alex Ciprian (15-02-2011)
3 / 10
Am ales pensiunea Capra Neagra fiind constransi de imprejurari,asteptandu-ne sa fie ceva mai low-budget...Dupa experienta de o zi si o noapte petrecute in aceasta pensiune concluziile au fost:pretul extraordinar de mare pentru ce poate patronul sa ofere (prosoape de baie mici,decolorate si subtiate de numarul probabil foarte mare de spalari;pe WC trebuia sa te asez cu grija pentru ca exista riscul sa cazi cu tot cu el,nefiind prins in podea;caldura cat sa nu inghete apa in calorifere si nimic mai mult;asternuturile murdare si de o calitate foarte foarte proasta ),amabilitatea gazdelor a lasat de dorit,tabla de pe acoperis iti lasa impresia ca mai are putin si zboara cu totul (fiind viscol in noaptea petrecuta acolo).Cum au obtinut cele trei stele nu imi pot explica,dar dupa cum arata camerele de la ultimul etaj,si doua stele par cam mult...De preferat este sa ocoliti locatia,daca nu vreti sa va enervati degeaba...

Lehadusu Gabriel (25-01-2012)
2 / 10
Am fost la Capra Neagra si am stat doar o noapte,SPRE BUCURIA NOASTRA.Vantul se auzea ca afara si curentul patrundea pe langa geamuri,toaleta pe hol,lenjerie jalnica,Tv-ul nu a functionat.Trei stele pentru ce au primit(m-am intrebat retoric)? DE EVITAT

Silviu (02-01-2013)
1 / 10
Este cea mai proasta pensiune la care am stat vreodata. Am facut revelionul 2013 aici. Pensiunea a fost aleasa de niste amici. Dar trebuie sa va spun cum este pentru a nu va lua aceeasi teapa! Noi am luat diar cazare fara mancare, am adus noi mancarea. Frigiderul pus la dispozitie a fost afara in spatele casei intr-o mizerie de nedescris si trebuia pentru un simplu sandvis sa iesim afara sa ne luam mancarea si sa le cerem proprietarilor de fiecare data cheia, care ne urmareau sa vada ce faceam, sa nu cumva sa stricam sau sa furam ceva, Doamne fereste!!! Bucataria lor e la comun si ne trezeam cu diferite persoane straine prin casa, unuia dintre noi chiar disparandu-i aparatul foto lasat in sala lor de mese! In toate zonele comune nu este caldura, este foarte frig si chiar daca in camere s-a incalzit intr-un final te lua frigul cand te duceai de la camera la sala de mese. Scriu acest comentariu din sala de mese :-)), sincer, pentru ca sunt indignat de aceste lucruri. Toata pensiunea este veche, mobilier vechi. Cand i-am cerut proprietarei sa dea caldura mai tare pe data de 30 dec. a spus cu un aer foarte senil ca nu e frig, ca ne incalzim noi unii intr-altii... a fost nevoie sa tip la ea ca sa ne aduca un calorifer. Fiul proprietare s-a imbatat si intra prin bucatarie injurand si se baga in seama cu noi aiurea! Am platit pentru 3 nopti 7200 ron! Nu am avut pic de intimitate, puneam apa la fiert sa facem cafea si venea proprietara sa verse apa spunand ca a crezut ca am terminat de baut. Nu mai vreau sa aud de pensiunea asta niciodata, asta este adevaratul turism in Romania! Sa vedem daca maine ne da factura!!!

liliana (02-01-2013)
....NU FACETI GRESEALA SA VA CAZATI LA ACEASTA PENSIUNE...VA LUATI MARE TEAPA...ESTE FOARTE FRIG!!!fara exagerari.... este foarte scump, proprietarii iti stau ca un ghimpe in spate...nesimtiti...intrau fel si fel de persoane straine prin sala de mese...pe scurt: OCOLITI PENSIUNEA CAPRA NEAGRA

....aaaaa si am uitat sa mentionez ca daca aveti ghinionul sa calcati pragul acestei pensiuni va vor acuza si de furt calificat...2 umerase din plastic...ha ha

marin (05-02-2013)
1 / 10
o panarama de pensiune nici macar o stea nu merita. Sa fugiti de camera 202 patul e groaznic sare arcurile din el, caldura din parti nu mai zic caci ziua opresc caldura lenjeria foarte jegoasa noroc ca am avut de acasa, telecomanda de la tv rupta,trebuia sa o construiesti din bucati, nu va sfatuiesc sa mergeti la 100 de lei pe noapte gasesti in alta parte cu adevarat de 3 stele,nu stiu cine lea dat 3 stele.

cici (30-07-2013)
am fost luna asta, jenant. mi s-au luat banii din buzunar abuziv pentru ca nu aveam conditii normale. va las nr ca sa va lamuresc.0766751208

scandaranys (02-08-2013)
1 / 10
am fost pe 25.07.2013 si proprietarii isi fac legea singuri. din 140 ron mi s-au retras 25 ron pentru ca in 10 min am facut paguba CICA. daca ati mai auzit de consum apa 600MC in 10 min. tatal celui cu care am discutat e un ciocoflender cu gura sparta de..... va recomand sa ocoliti asemenea istorie si daca va cazati, platiti la urma si filmati tot, pentru ca eu am filmat tot si discutia cu ei si cand m-a amenintat. vor avea ceva surprize.

george (07-09-2013)
2 / 10
O pensiune de rahat jeg proprietari nesimtiti si scandalagiii

orhan (09-09-2013)
am venit astazi de la busteni ,cazat fiind 3 nopti la CAPRA NEAGRA .am stat la 3 la mansarda la 301 ,camera cu 4 locuri.vaaarza frate.peretii din lemn la 1grad cat a fost intr-o noapte , caldura ca pe timpul lui nea Nicu . 1ora seara,1ora dimineata.

catalin (09-09-2013)
1 / 10
NU VA DUCETI. cea mai mare teapa. AM STAT 2 NOPTI AM TREMURAT DE FRIG. CAND AM CERUT CALDURA AU ANCEPUT SA INJURE. O PENSIUNE SUPER JEGOASA.

elene (12-09-2013)
Am petrecut cel mai urat weekend din viata mea la aceasta pensiune. Acest administrator are ceva nevoie de pregatire in ceea ce priveste turismul. Habar nu are cu ce se mananca. Pacat de frumusetea privelistii pe care ti-o ofera pensiunea. Indraznind sa tremuram de frig ne-am ales cu cele mai birjaresti injuraturi din viata noastra. Mizeria e la ea acasa in aceasta pensiune. Ma intreb cum au obtinut cele trei margarete, pentru ca nu merita. Se pare ca au ceva probleme cu caldura, de ani de zile, dar degeaba.

Newsletter cazare

Abonati-va la newsletter-ul roTurism pentru a primi oferte speciale de cazare, cu reduceri de la partenerii nostrii pe e-mail

Abonare Dezabonare

► Curs valutar

Curs valutar:

► Linkuri sponsorizate:

Impianti dentali Optimizare site pentru motoare de cautare

Cazare hoteluri si pensiuni | Promovare turistica | Forum turism | Despre noi | Parteneri | Contact