Cazare Vatra Dornei - prezentare Pensiunea Cris Vatra Dornei. Descriere, adresa, numere de telefon si poze Pensiunea Cris Vatra Dornei

clinica implanturi dentare bucuresti

Pensiunea Cris - Vatra Dornei

20 capacitate     categorie

Pensiunea are ca si capacitate un numar de 10 camere cu paturi duble si baie proprie, 2 livinguri dotate cu bucatarie proprie fiecare utilate complet , baie cu apa calda non stop si dotata modern.

Oferim posibilitatea de masa optional sau la alegere puteti pregati tot ce doriti la bucataria noastra.
Curtea este mare si spatiosa, sezlonguri, leagan...

Pentru cei ce iubesc actiunea se pot distra facand zboruri cu parapanta, rafting pe Bistrita, sau calarie. Iarna punem in calcul si sanie, schi, sau plimbari cu sania trasa de cai. De asemeni se poate pescui organizat.

Galerie foto - poze Pensiunea Cris, Vatra Dornei

Contact Pensiunea Cris Vatra Dornei
Adresa
Vatra Dornei

Telefon
0742 495636
0740 259687

Va rugam sa mentionati ca ati gasit oferta pe roTurism.com cand sunati!

roTurism » Suceava » Cazare Vatra Dornei pensiuni si hoteluri Vatra Dornei

Adauga comentarii despre cazare/pensiunea Tipareste detaliile despre cazare/pensiunea
Comentariile vizitatorilor despre Pensiunea Cris din Vatra Dornei
Maria (23-02-2007)
10 / 10
Conditii foarte bune de cazare, pozitie superba, gazda excelenta!!!!!!

bigiu adrian (13-08-2007)
1 / 10
dupa 12 ore cu masina; un accident; cu toate ca rezervasem locuri cu o luna inainte, patronul pensiunii ne-a trimis la ora 10 seara sa ne cautam alta cazare deoarece avem un copil de 8 luni

Delia (13-08-2007)
Am facut rezervare pentru o camera acum 2 luni si am platit in avans. Dupa un drum de 500 km cu o fetita de 6 luni, descarcam bagajele in camera, dar patronul ne spune ca nu agreeaza ideea de a caza un copil mic deoarece ii deranjeaza pe ceilalti turisti si consuma multa apa. La 10 seara am plecat sa cautam alta cazare. La plecare ne reproseaza ca nu i-am aranjat pilota pe pat cum am gasit-o!!! Comentariile sunt de prisos!! Cu atat mai mult cu cat si domnul patron am inteles ca are copil mic!

Gigi Guti (14-09-2007)
1 / 10
Subscriu in mare parte la ceea ce a scris doamna Adina. Din pacate si grupul nostru a fost invitat sa plateasca si sa plece dupa prima noapte de cazare. Probabil ca cei care si-au mai spus parerea despre acesta locatie sunt cunostinte de-ale proprietarului sau s-a schimbat ceva intre timp. M-am gandit daca sa scriu sau nu acest mesaj, insa, in final, am ajuns la concluzia ca e mai bine sa scriu ceva si poate lucrurile se vor schimba pe viitor. Intradevar pensiunea ofera conditii foarte bune insa lipsa totala a serviciilor si a ospitalitatii te face sa-ti para rau ca nu te-ai dus la una din pensiunile din Vatra Dornei la care ai mai fost si te-ai simtit excelent. Recomand cu caldura locatia pentru cei care merg sa stea in camere si sa doarma insa daca doriti sa va distrati sau daca aveti prieteni care nu facut armata si nu suporta regimul cazon, mai bine cautati in alta parte. Sper ca domnul proprietar sa priveasca constructiv aceste critici si sa se gandeasca ca poate problema nu e la turistii care platesc, nu putin, pentru serviciile pe care Pensiunea Cris nu le ofera deocamdata. Asteptam un semn din partea domnului proprietar ca lucrurile s-au schimbat si poate vom reveni. Pana atunci, multa bafta! Cu stima, Gigi.

ileana (15-10-2007)
2 / 10
Oameni reci, neprimitori! Cei care ii cunosc ii caracterizeaza ca fiind persoane cu toane! Le place de fata ta ramai, nu -iti cauti in alta parte! Nu conteaza rezervarea sau numarul de km parcursi ca sa ajungi acolo! Nu conteaza zona sau dotarile , atata timp cat nu sunt ospitalieri! Pacat de zona , ca e superba! FERITI-VA!!!

claudia (05-05-2008)
10 / 10
Am fost in perioada 1-4 mai 2008 la pensiunea Cris, Vatra Dornei. Amplasament superb, ambient placut, facilitati de vis, ospitalitate calduroasa. Recomandam oricui aceasta pensiune si cel putin noi vom reveni cu placere de cate ori vom avea ocazia.

Florin (11-08-2008)
Am fost acolo patru familii si ne-am simtit excelent, o curatenie exemplara servicii ireprosabile,gazda de nota 20 cu un caracter aparte si bine conturat, un om minunat.Va recomand cu placere si din tot sufletul.

Maria Racuciu (19-05-2009)
10 / 10
Eu si sotul meu tocmai ne-am intors de la Vatra Dornei. Am dormit doua nopti la aceasta pensiune. Am fost impresionati de ospitalitatea cu care am fost primiti cat si de curatenia pensiunii. Camerele sunt foarte frumoase, curate si incapatoare. Zona in care este pozitionata este superba, poti admira peisajul de pe zona special amenajata. Recomand cu caldura ca celor ce ajung in Vatra Dornei sa se cazeze neaparat la aceasta pensiune. Sigur vor fi multumiti. Felicitari proprietarilor pentru ceea ce au reusit :) !

camelia ilas (10-06-2009)
am fost trei familii in perioada 5-8 iunie 2009, ne-am simtit foarte bine,e un loc relaxant , curat si placut, n-am avut restrictii din partea patronilor, ni s-a respectat rezervarea, am ramas cu impresii foarte placute.Va recomandam sa mergeti !

Viorel Dumitru (29-06-2009)
10 / 10
Am stat la pensiunea Cris 2 familii, fiecare cu cate un copil de clasa I. Ne-am simtit excelent, locatia este foarte linistita, camerele foarte mari, curate si primitoare. Initial am crezut ca pensiunea este noua, deschisa cu cateva luni inainte dar am aflat ulterior ca s-a deschis in urma cu 2 ani. Bucataria este la dispozitia clientilor non-stop; bere, sucuri, inghetata iti iei din frigider, te scrii pe carnetel si platesti la sfarsit. Tot aici ma voi caza cand voi reveni in Vatra Dornei.

seby (20-07-2009)
1 / 10
pensiunea cris un loc unde chiar si femeia de serviciu te fura. ce sa nu mai vb de patron.Am fost cazat la pensiunea cris dar la ora 22 se da stingerea chiar daca nu doresti acest lucru! Ma uitam peste drum la pensiunea CU CEAS si vedeam familii cu copii mici care se chefuiau pana seara tarziu iar noi trebuia sa dam stingerea obligatoriu ca daca nu fomistul asta de patron ne zicea sa ne cautam cazare. Va recomand din tot sufletul sa nu mergeti la PENSIUNEA CRIS petru ca e o pensiune de comunistii ! MERGETI LA PENSIUNEA CU CEAS unde la jumate de pret la cazare si conditii la fel te simti extraordinar de bine

edi (17-11-2009)
cautati alta cazare in aceasta zona minunata. gazda este sub orice critica.

Bogdan (15-02-2010)
1 / 10
Peisaj, cazare, conditii bune dar totul se duce de rapa din cauza patronilor. Va sfatuiesc cu multa caldura sa evitati aceasta pensiune pt. ca aveti 100% sanse sa va stricati week-end-ul. Cand iti e lumea mai draga apare unul dintre patroni, in special cel de sex feminin si zice ca nu se pune alta muzica decat cea de la pensiune, ca nu tb. sa te misti ca se cutremura sala de mese, dar in schimb ai voie sa respiri. Cautati in alta parte!!!!!!

hahalerou (28-05-2010)
10 / 10
Bai ILEANA DIN BRAILA ce pizda mati visezi? NEPRIMITOARE E MA TA!!

cristina (12-09-2010)
am vazut comentariile de mai sus si m-am convins ca nu sunt adevarate sau mult exagerate.de abia ne-am intors din vatra dornei unde am fost cazati la pens cris,eu si sotul meu.ne-am simtit minunat,cazare,masa ambient,liniste,peisaj superb,curatenie,personal,mai nou sauna si piscina totul la superlativ.este o pensiune de unde pleci odihnit relaxat,cu bateriile incarcate.nu este galagie,nu iti urla manelele in cap,si toata lumea e decenta,civilizata si cu bun simt.si eu daca as avea o pensiune mi-as dorii astfel de clienti.multumim si vom reveni cu placere.o recomand cu drag tuturor.

DANA (05-02-2011)
3 / 10
CHELTUITI BANII DEGEABA, EVITATI ACEASTA PENSIUNE,PATRONII SUNT SUB ORCE CRITICA , VA PIERDETI SI CONCEDIUL DEGEABA SI BANII,DAR DACA NU O SA LUATI IN SEAMA COMENTARIILE O SA VA CONVINGETI SINGURI DACA AJUNGETI ACOLO,EU V-AM DAT O PARERE CA EU M-AM CONVINS

ILEANA (15-09-2013)
1 / 10
sa nu mai aud niciodata de pensiunea Cris,aroganta si raceala,nu va stricati nici macar o noapte in aceea locatie,cand sant atatea pensiuni minunate in jur....voi fi mai atenta in viitor la comentarii.

costina (14-08-2014)
Nici noua nu placut deloc cu atatea restrictii. Ospitalitatea gazdelor lasa mult de dorit. Am observat cate comentarii negative sunt vs. comentarii pozitive. Asta ar trebui sa dea de gandit celor care citesc pe-aici. Sunt atatea pensiuni ok incat nu trebuie sa rabd mizerii pe timpul si banii mei.

Newsletter cazare

Abonati-va la newsletter-ul roTurism pentru a primi oferte speciale de cazare, cu reduceri de la partenerii nostrii pe e-mail

Abonare Dezabonare

► Curs valutar

Curs valutar:

► Linkuri sponsorizate:

Impianti dentali Optimizare site pentru motoare de cautare

Cazare hoteluri si pensiuni | Promovare turistica | Forum turism | Despre noi | Parteneri | Contact