Cazare Predeal - prezentare Pensiunea Dragului Predeal. Descriere, adresa, numere de telefon si poze Pensiunea Dragului Predeal

clinica implanturi dentare bucuresti

Pensiunea Dragului - Predeal

38 capacitate     categorie

Camerele sunt dotate cu minibar, grup sanitar propriu, TV satelit, fiecare etaj are o anumita culoare predominanta. Dispune de restaurant (60 locuri) si sala de conferinte (40 locuri) complet echipata

Galerie foto - poze Pensiunea Dragului, Predeal

Contact Pensiunea Dragului Predeal
Adresa
Predeal , B-dul Mihai Saulescu nr. 28

Telefon
0268 455482

Va rugam sa mentionati ca ati gasit oferta pe roTurism.com cand sunati!

roTurism » Brasov » Cazare Predeal pensiuni si hoteluri Predeal

Adauga comentarii despre cazare/pensiunea Tipareste detaliile despre cazare/pensiunea
Comentariile vizitatorilor despre Pensiunea Dragului din Predeal
Gina Ionescu (16-08-2006)
10 / 10
Felicitari Patronului ! Felicitari Bucatarilor ! Desi nu am locuit aici, dar o vom face data viitoare, am servit masa de prinz si de seara timp de o saptamina. Ambianta deosebit de placuta: mobilier nou, usi cu vitralii (!?), tablouri in stil modern si cu tematica adecvata locatiei, atmosfera linistita - cu muzica de buna calitate, serviciul tinerilor ospatari foarte prompt, ireprosabil, ne-a facut sa revenim aici sa luam masa, chiar daca ne deplasam peste zi la Busteni sau Sinaia. Dar cel mai mult ne-a impresionat calitatea "bucatelor" si indeosebi design-ul de prezentare a lor. In ultimii ani, am luat masa si la alte restaurante din Bucuresti si din tara, unele cu nume sonore si cu mult mai multe stelute, dar modul de servire si prezentare pe farfurie sau platou al meniului, ne-a "uimit", facindu-ne o mare placere. Daca ajungeti in Predeal, nu ocoliti Restaurantul Pensiunea Dragului. Vezi gasi aici oferte "Specialitatea Casei" pe care nu o sa le uitati prea usor, atit pentru calitatea lor, dar mai ales pentru cum au fost aranjate pe platou si prezentate. Regret ca nu am "indraznit" sa fac poze bucatelor pe care le-am consumat, pentru a le arata si celor carora le-am povestit despre ele. Trebuie remarcat si nivelul preturilor - deosebit de acceptabil - si pentru acest lucru trebuie inca o data felicitati cei indreptatiti. Daca reusiti si in viitor sa mentineti oferta la acelasi nivel de calitate si pret, veti avea foarte multi vizitatori. Cu siguranta eu si membri familiei mele, va vom trece pragul de cite ori vom ajunge la Predeal.

liviu (14-12-2009)
am fost si noi la restaurant dragului chiar am fost cazati in hotel si mancarea a fost delicioasa personal atat de amabil incat nu-mi venea sa cred ca suntem in romania felicitari conducerii sunt extraordinari recomandam atat restaurantul cat si hotelul dragului predeal

10 / 10

Liliana (23-10-2011)
2 / 10
Noi am fost la restaurantul Dragului pe data de 2 octombrie 2011. Ne-am asezat la ora 13:45. Cu un copil de 2 ani, pe terasa. Era singurul copil mic de pe terasa; toate ele 5-6 incalzitoare cu gaz erau proptite pe langa mesele "prietenilor", "rudelor" si "oamenilor de bine cu ghiuluri". Afara vreo 16 grade cu vant Pe ceas, a durat 15 minute sa vina cineva sa ne ia comanda. Dupa alte 10 minute au venit bauturile. Pe la 14:45, copilul nu mai putea de foame, si o tine una si buna:"papa-papa". Cre dca au fost vreo 4 mese cu "oamenii de bine cu ghiuluri" care au venit dupa noi si in momentul in care ne venea si noua mancarea, ei deja plecau. Mancarea: pizza copilului abia calduta, mancarea mea - rece de-a binelea, tigaia fierbinte a sotului - calduta. Inghetati bocna, am mancat in sila si am plecat rupand pamantul. Mentionez ca daca nu te cunosti cu proprietara/ sefa, ce-o fi, o duduie blonda, nu ai ghiuluri, haine pe care sa scrie mare si cu strasuri - Armani, cel ai probabil veti pati le fel. Deci, nu as putea spune cum e mancarea. Era rece.

Newsletter cazare

Abonati-va la newsletter-ul roTurism pentru a primi oferte speciale de cazare, cu reduceri de la partenerii nostrii pe e-mail

Abonare Dezabonare

► Curs valutar

Curs valutar:

► Linkuri sponsorizate:

Impianti dentali Optimizare site pentru motoare de cautare

Cazare hoteluri si pensiuni | Promovare turistica | Forum turism | Despre noi | Parteneri | Contact