Cazare Iasi - prezentare Pensiunea La Cabana Iasi. Descriere, adresa, numere de telefon si poze Pensiunea La Cabana Iasi

clinica implanturi dentare bucuresti

Pensiunea La Cabana - Iasi

18 capacitate     categorie

Pensiunea este situata in loc Iasi, Sos Bucium nr 90 la aproximativ 15 min de centru si 25 min de aeroport.
Pensiunea dispune de 10 camere duble.
Dotari camere:
- baie proprie in fiecare camera
- TV color

Contact Pensiunea La Cabana Iasi
Adresa
Iasi , sos. Bucuresti nr. 92

Telefon
0742 056156

Va rugam sa mentionati ca ati gasit oferta pe roTurism.com cand sunati!

roTurism » Iasi » Cazare Iasi pensiuni si hoteluri Iasi

Adauga comentarii despre cazare/pensiunea Tipareste detaliile despre cazare/pensiunea
Comentariile vizitatorilor despre Pensiunea La Cabana din Iasi
Paul Pruteanu (14-10-2009)
1 / 10
Am avut nunta pe 10 octombrie si am rezervat 7 camere din 10 in prima zi si 10 camere din 10 a doua zi. Am discutat initial cu proprietarul sa nu intrebe pe nimeni de plata (cine doreste sa plateasca, sa o faca), iar a doua zi sa vin eu, sa achit restul. La ora 12h20, a doua zi, mi-a agresat verbal invitatii, nu le-a dat voie sa paraseasca pensiunea pentru ca nu plateau, cu toate ca noi stabilisem altceva. Dupa ce m-am deplasat la pensiune ca sa achit tot restul de bani, la 15 minute dupa ce-am plecat, a taiat apa calda, a intrat in camerele invitatilor si i-a poftit afara. Nu recomand nimanui aceasta pensiune, a fost cea mai proasta experienta pe care am trait-o de acest gen.

radames (21-01-2010)
mai nenea p cu p dela p nu de la paul ! esti prost ca p ! daca aveai bani faceai o nunta de vis in buricul targului , dar asa , ori nevasta-ta este o ciuha si iti era rusine cu ea in lume , ori invitatii mancau rahatul de sub unghii ! hai pa mai p !

Oana (06-04-2010)
2 / 10
Am inchiriat restaurantul pt un botez f restrans si cateva camere. La discutiile initiale proprietarii s-au dovedit a fi foarte amabili, alta a fost situatia in seara petrecerii. Nu numai ca fetele de masa erau murdare, patronii nu erau deloc amabili, la un moment dat au inceput sa se adreseze urat invitatilor, la tort au adus farfurii de unica folosinta murdare incat a fost nevoie sa servim tortul pe servetele de hartie, iar la ora 1.30 ne-au poftit sa plecam daca nu vrem sa platim in plus 10.000.000 pentru ca ei nu vor sa faca "noapte alba"pentru noi. Ne-au stricat cel mai frumos moment. Nu recomand nimanui. Am inteles ca nu am fost singurii nemultumiti.

Nadia Mavrogheni (30-08-2010)
1 / 10
Da, asa e, se pare ca stabilimentul e tinut de o familie, cam odioasa(cred ca au schelete zidite in pereti). Radames, daca tu-i dai nota buna la maghernita aia, e clar ca esti cu ADN-ul pe aproape de matroana si mangafaua de tin imputiciunea aia. Prietenii stiu de ce....

cezar (26-08-2011)
Asteptand pe langa masina mea , in parcarea din fata, un delegat cazat la "La Cabana", a coborat si cainele (rasa neagresiva si total neagresiv) ca-i era f.cald in masina; in cateva secunde a iesit "dom' patron" urland, spurcand si amenintand cat il tinea gura ca sa-i dispara javra de pe proprietate. Am urcat cainele 'napoi in masina dar el nu contenea cu spurcatul urland din toti rarunchii. Pacat c-a vazut numarul masinii... hmm... In orice caz, atitudinea de-acolo N'ARE-A FACE CU CIVILIZATIA, TOTAL NERECOMANDATA pensiunea (poate doar pt. vreun sparing match)

dan (26-08-2011)
7 / 10
fetite ieftinute, fac treaba buna, numa ca cam sar lateii pe mese si camioanele sub geam urla mai tare ca ele. da pentru inchiriat cu ora merge ca doar nu mananci acolo

Iancu Marius (21-03-2013)
8 / 10
O pensiune simpla ,curata cu un placut aer montan. Patronii sunt o fam. guraliva si ospitaliera ce m-au facut sa apreciez mai mult moldova iar ciorbele chiar sunt ca la mami acasa...e de revenit

Andrei Alexandrescu (27-08-2013)
Am aflat de aceasta pensiune de la alti colegi de serviciu care au mai fost in iasi. Am descoperit o familie primitoare, in camera curatenie si mincarea buna. Am citit si eu comentariile altora si chiar nu au fundament...presupun ca sunt oameni care iau placere doar in a face rau altora

dan (27-08-2013)
. . . .. . .

Ioan (11-12-2013)
La asa comentarii ale vizitatorilor oare merita sa rezerv locuri pentru revelionul 2014 ?

Newsletter cazare

Abonati-va la newsletter-ul roTurism pentru a primi oferte speciale de cazare, cu reduceri de la partenerii nostrii pe e-mail

Abonare Dezabonare

► Curs valutar

Curs valutar:

► Linkuri sponsorizate:

Impianti dentali Optimizare site pentru motoare de cautare

Cazare hoteluri si pensiuni | Promovare turistica | Forum turism | Despre noi | Parteneri | Contact