Cazare Azuga - prezentare Pensiunea Serana Azuga. Descriere, adresa, numere de telefon si poze Pensiunea Serana Azuga

clinica implanturi dentare bucuresti

Pensiunea Serana - Azuga

20 capacitate     categorie

Camerele au grup sanitar propriu, TV cablu. Posibilitate de paturi suplimentare.
La parter se afla un restaurant cu 35 locuri iar la demisol un club cu biliard si cabine pentru schi.

Vila dispune de:
- parcare
- restaurant
- biliard
- bar de zi
- boxa pentru schi
- curte interioara cu gratar.

Galerie foto - poze Pensiunea Serana, Azuga

Contact Pensiunea Serana Azuga
Adresa
Azuga , str. Ritivoiu nr. 61

Telefon
0244 326295

Va rugam sa mentionati ca ati gasit oferta pe roTurism.com cand sunati!

roTurism » Prahova » Cazare Azuga pensiuni si hoteluri Azuga

Adauga comentarii despre cazare/pensiunea Tipareste detaliile despre cazare/pensiunea
Comentariile vizitatorilor despre Pensiunea Serana din Azuga
popa (15-02-2008)
la preturile practicate conditiile lasa putin de dorit, cel putin daca ajungeti acolo feriti-va de mansarda eu am fost in februarie anul acesta si se forma un curent foarte mare in camere datrita neetanseitatii geamurilor, nu mai spun ca tv era de forma, vedea doar vreo doua programe si alea cu pureci, am rugat receptionera sa rezolve problema cu tv. insa au ramas doar vorbe.

magda (24-05-2008)
10 / 10
am fost nul acesta la aceasta pensiune si ne-am simtit foarte bine.se mananca bine si si au un personal foarte amabil.va sfatuim sa treceti pe acolo.

petru (11-01-2009)
3 / 10
la preturile practicate, servirea si conditiile lasa de dorit ....din punctul meu de vedere aceasta pensiune merita a fi evitata ...

puiu-bogdan mincu (25-02-2009)
10 / 10
ramin uimit de aceste comentarii de mai sus, deoarece vin la aceasta vila de prin 2003,cind am venit la un traning cu firma ,si de atunci am tot revenit in aceasta locatie.Oare de ce? Recunosc ca deja sunt si prieten cu proprietarul .Dupa atita timp...... Eu m-am simtit minunat si nici vorba de cele reclamate de ceilalti.Eu nu va spun decit:mergeti,vedeti si apoi mai vorbim............

Flory (22-03-2009)
va spun ca asta e cea mai adevarata vila am fost de multe ori in azuga si de doua ori am stat la vila serana prima dat aam stat cu toat aclasa in jur de 30 de elevi si cu toate astea un personal extraordinar de amabil faptul ca aveam bai individulae a fost extraordian conditziile sunt excelente si la pretzuri mici trecetzi pacolo si dupaia comentatzi

Gabriel (08-06-2010)
10 / 10
invidia este pe primul loc in tara nostra si poate ca aceste comentarii contra acestei vile sunt asa (zisii) concurenti al locului.Pt cele "trei stele" sau "margarete" eu zic ca aveti tot confortul din lume nu-l mai maniati pe Dumnezeu.Asa fitosi pe care ii are Romania sa viziteze tarile calde daca tot se dau ca au bani.Mergeti sa vizitati cu incredere vila Serana din Auga si restul comentarului il trageti voi turisti...

nvidia este pe primul loc in tara nostra si poate ca aceste comentarii contra acestei vile sunt asa (zisii) concurenti al locului.Pt cele "trei stele" sau "margarete" eu zic ca aveti tot confortul din lume nu-l mai maniati pe Dumnezeu.Asa fitosi pe care ii are Romania sa viziteze tarile calde daca tot se dau ca au bani.Mergeti sa vizitati cu incredere vila Serana din Azuga si restul comentarului il trageti voi turisti.

io (05-10-2010)
10 / 10
Nush ce fel de oameni sunteti voi, astia care nu stiu altceva decat a critica pe altul... Ce nu va convine la "Serana"? Care preturi mari si ce servicii lasa de dorit?! Am fost si la hoteluri de ....mae lux, iar acolo am intalnit servicii mult mai proaste!!! Nu ca aveti fite, sunteti "noua generetie", si aici nu ma refer doar la tineri, la conceptul in sine... Nu stiti decT sa criticati cand un lucru este mai mult decat acceptabil, este fff bine facut... Duceti-va in Neptun, la un hotel de 5 stele si sa vedeti voi acolo conditii imputite (nu exagerez, si nu am cuvinte pt a descrie jegul) si sa vedeti acolo preturi, apoi vorbiti... "Serana" este un loc discret, destul de bine amenajat, curat, personalul este mai mult decat O.K., iar preturile nu sunt mai mari decat cele practicate in zona...

Matei Lavinia (17-01-2012)
Noi nu am mai fost inainte la Seranna asa ca nu stiu cum erau inainte conditiile oferite dar acum pot spune ca nota zece este pe deplin meritata. Camera in care am fost cazati era impecabil de curata, calduroasa si cu gust decorata. Micul dejun a fost delicios, fac o omleta, taraneasca parca ii spune, absolut delicioasa si au un espresso ca la carte. Dealtfel toate celelalte mese pe care le-am avut au fost foarte bune, doamnele de acolo de la bucatarie fac o mancare romaneasca adevarata. Am mancat o ciorba de fasole in paine si o tochitura de nota 20 iar papanasii erau de vis. Meniul nu este foarte variat dar ceea ce ofera este gatit impecabil ( cel putin ceea ce am incercat noi asa a fost). Desi suntem din Brasov si de obicei incercam sa plecam mai departe de casa chiar si pentru sfarsit de saptamana, vom mai trece pe la Serana ori de cate ori vom avea ocazia.

miruna (07-01-2013)
venim in fiecare an de cel putin 2-3 ori pe sezon la ski si intotdeauna mergem sa mancam la Serana. Pana anul acesta totul era foarte ok, dar anul acesta nu am mai gasit locuri= desi erau 3-4 mese libere erau rezervate iar seara aveau prioritate cei cazati acolo- restul trebuiau sa faca rezervari sau sa mai astepte. Dupa ce am fost refuzati de 3 ori ne-am hotarat sa nu mai mergem niciodata acolo

Newsletter cazare

Abonati-va la newsletter-ul roTurism pentru a primi oferte speciale de cazare, cu reduceri de la partenerii nostrii pe e-mail

Abonare Dezabonare

► Curs valutar

Curs valutar:

► Linkuri sponsorizate:

Impianti dentali Optimizare site pentru motoare de cautare

Cazare hoteluri si pensiuni | Promovare turistica | Forum turism | Despre noi | Parteneri | Contact