Cazare Predeal - prezentare Pensiunea Viky & Mara Predeal. Descriere, adresa, numere de telefon si poze Pensiunea Viky & Mara Predeal

clinica implanturi dentare bucuresti

Pensiunea Viky & Mara - Predeal

8 capacitate     categorie

Este situata langa partia de schi Clabucet

Contact Pensiunea Viky & Mara Predeal
Adresa
Predeal , str. Tudor Vladimirescu nr. 10B

Telefon
0268 455204
0745 939209

Va rugam sa mentionati ca ati gasit oferta pe roTurism.com cand sunati!

roTurism » Brasov » Cazare Predeal pensiuni si hoteluri Predeal

Adauga comentarii despre cazare/pensiunea Tipareste detaliile despre cazare/pensiunea
Comentariile vizitatorilor despre Pensiunea Viky & Mara din Predeal
Robert (02-10-2007)
1 / 10
Absolut incredibil. Am ajuns la 9 seara un grup de 4 familii si am constatat ca ne-a mintit ca pe copii. Ne-a spus ca avem living si am constatat ca il daduse unei singure familii pana sa ajungem noi. In bucatarie ar fi trebuit sa mancam pe rand. Incredibila nesimtirea proprietaresei. Ne mintea in fata ca nu ne-a promis nimic. Pozele care apar pe un alt site sunt niste iluzii optice in ceea ce priveste dimensiunile camerelor. Era sa fim condamnati sa stam 3 zile fiecare in camera lui. A avut noroc ca era tarziu si trebuia sa cautam cazare in alta parte altfel o bateam si ii spargeam si toate geamurile. Subscriu la ce a spus Alina: ar trebui chemata protectia consumatorului.

laura (11-01-2008)
Am citit comentariile de mai jos si deja nu mai stiu ce sa fac. Intentionam sa fac o rezervare pentru sot si copil, o saptamana. Ce ma sfatuiti? Mentionez ca nu am mai fost la aceasta pensiune iar la telefon dna Vichi mi s-a parut foarte amabila.

teodor (23-01-2008)
1 / 10
Pacat de pozitia excelenta, la 50 m de partie. In schimb proprietara e intradevar o persoana care nu are ce cauta in turism. Una din cele 5 camere e mai degraba debara si nu va luati dupa pozele afisate pe net. Living nu exista, caldura e cu program, iar vila pare a fi construita cu resturi de materiale (in schimb are doua termopane la fatada pentru impresie). Toata casa scartie la cea mai mica miscare. Noi am platit pentru 4 camere pe 5 zile avans 50% iar in momentul in care am ajuns in vila deja ne-a cerut si restul de bani, probabil ii era teama sa nu fugim.

simona (24-01-2008)
fugiti, baba aia zgripturoaica trebuie reclamata la protectia consumatorilor. va confisca buletinele si va face zilele amare. cocioaba ei e facuta numai din resturi, tablouri groaznice, n-are living si nici macar un cuptor cu microunde. dar le-am fi dus pe toate, daca macar era o femeie de treba care sa ne lase sa ne savutam vacanta. dar nici vorba. dupa ce ne-a ademenit cu o voce mieroasa la telefon, s-a purtat execrabil. e pusa doar pe capatuiala. pacat ca n-am citit comentariile inainte .

iordache mihaela (12-02-2009)
1 / 10
absolut oribil.am rezervat intreaga vila-cocioaba pentru vacanta din februarie 2009 a copiilor si am primit la pretul de 150 lei /camera cele mai proaste conditii de cazare din viata mea.cu o lumina chioara,cu o camera de zi amenajata intr-un hol de intrare,cu toate baile pe hol,cu mochete ieftine,cu mult praf in camere,cu o gazda execrabila.....evitati aceasta asa-zisa pensiune-vila viky&mara pentru a nu va stricati vacanta....oribil.problema e ca nu ai cui sa te plangi .si apoi unde sa pleci cu inca 4 familii.....

Cristina (26-12-2009)
Este oribil, asa cum ati zis si voi zgripturoaica minte pe fata... am platit 50 % dinainte si nu mai aveam ce face. este oribila asa zisa pensiune. mobila din 19toamna, totul scartaie la cea mai mica atingere, scari abrupte, dai cu capul de tavan (podeaua camerei de deasupra) cand cobori. si bineinteles ca la tel era f amabila, a zis ca are baie in camere, si erau niste cocioabe, tavanul f jos, casa era facuta la repezeala, asa-zisul living inseamna 3 mese in holul de la intrare, televizoarele prindeau 2 posturi daca aveai noroc sa mearga telecomanda... Asa ca am dat 150 de lei pe noapte si a trebuit sa ne chinuim in frig pt ca dadea caldura cand te luai de ea... plus ca eram cu o fata insarcinata si se astepta la altceva..... deci, e varzaaaaa rau de tot... si dupa cum se vede nu sunt singura care zice asta.... si or sa mai fie reclamatii... nu va duceti la vrajitoare ca e grav.....

Ionut (27-12-2009)
1 / 10
Aaaaah ce prost am fost.M-am uitat pe in ternet pe poze la aceasta oribila vila si am fost pacalit ca si altii.In poze arata bine, proprietara bagami-as ceva in ea te ademeneste la telefon,si cand am ajuns acolo mi-am pus mainile in cap.Aceasta cotineata numita pensiunea Viky&Mara e oribila.de cum intri te intampina un hol chior numit livind,iar cand intri la camere te intampina un miros de bucatarie imputita,mochete jegoase si niste camere mai rele ca la Jilava.Inca o data va zic ca imi pare rau ca nu m-am uitat pe comentarii pe internet.Distrusa aia de proprietara ne-a mintit la telefon ca avem camere duble cu baie si dus in camere,living frumos,bucatarie unde ai acces numai tu si prietenii tai...........etc.PE DRACU-o coliba numita pensiune.A fost cel mai naspa concediu si numai din cauza cazarii si a distrusei de proprietareasa.Apropo de proprietara-Sa ne bagam pola in gura ta de mincinoasa imputita,eu prietenii mei si tot Galatiul

costin (21-07-2010)
9 / 10
frate nu stiu ce naiba aveti cu pensiunea. eu am fost de 2 ori si mi-a placut foarte mult. este foarte relaxant si nici cu proprietara:doamna viky nu stiu ce aveti. Este foarte amabila si in cazul meu nu a batut la usa cu lumanarea la 2 noaptea cum spuneti voi ca nu v-a lasat in pace.pozitia este foarte buna si nu cred ca v-ar trebui un palat cu mochete de aur si senzori care absorb praful,eu si asa nu prea am vazut praf la munte.

2na (25-01-2011)
1 / 10
Fratilor vazusem comentariile tarziu ..apucasem sa dam avansul si intr-adevar vikimon aia e de joasa speta, ne lua ca nu aveti voia sa mancati in living(dar noi am facut-o normal) ca nu aveti voie la vizite , ca a vazut seful meu dimineata ca a iesit un baiat din casa si nu era din gask noastra,cand ne-am luat cu ea lasase garda jos..era mai amabila..si ce credetzi?ne-am trezit cu parbrizul spar dupa ce am curatat masina de zapada,cum probe nu aveam..ne-am lasat pagubasi insa sper ca op cBv sa iai faca datoria asta dacanu or fi mana in mana...ca doar suntem in Romania..! asa multa M...sefului ala de tot ni-l lauda Vikimon...facem cv pe banii tai..managementul P... ce aveti voi mah..habar nu aveti cu ce se mananca...din cauza asta la capitoul TURISM suntem praf..ca avem "afacerist" ca voi de 2 bani...sa furati sa furati sa furati....si v-as injura...dar nici asta nu meritati:)))Cineva acolo sus..o sa aibe grija si de voi...toate la timpul lor:)

alex (25-01-2011)
Am o mare rugaminte ,sa nu faceti greseala sa va duceti la aceasta pensiune infecta ,nu-ti ofera nici un avantaj ,nu te respecta ,foarte jegoasa ,am fost doar o zi si mi-a ajuns ! Foarte comunista pensiunea ,trebuia sa stai drept in fata patroanei Vicki !

Elena (25-01-2011)
1 / 10
Faimoasa pensiune Viky nu este altceva decat o cocioaba infecta pentru care noi turistii ar trebui sa platim cel mult 30lei /noapte nu 120 cum ne-a cerut diabolica "doamna" care nu are ce cauta in turism.Este o persoana jalnica , s-a comportat cu noi infect ,a folosit un limbaj demn de mahala ,a recurs la jigniri si unde sa mai punem la socoteala k ne-a mintit in privinta conditiilor : livingul lipsea cu desavarsire ,baile in camere erau doar povesti (exceptand faptul k am gasit toaleta murdara ,prosoape la fel si gresia infecta ) ,bucataria nu era utilata asa cum ni se spusese , caldura nu exista ( ni s-a impus sa mancam aici desi nu se putea ) ,camerele exagerat de mici erau private de un mobilier unde sa ne putem lasa hainele, lenjeriile bineinteles erau murdare ).NU va lasati pacaliti de exteriorul incantator !!!Interiorul arata execrabil!NU va stricati vacanta singuri cum am facut-o noi!Alegeti orice alta locatie din Predeal!!

fata cu pantaloni impresi (26-01-2011)
Doamnelor/d-relor si domnilor , nu va apucatzi niciodata sa dati crezare avantajelor inexistente de pe site-urile de promovare a vilelor/cabanelor.ASCULTATI POVESTEA NOASTRA:AM FOST ACUM UN WEEKEND(22-23.01.2011) LA MUNTE LA PREDEAL ,UNDE DADUSEM DEJA CU 2 ZILE INAINTE AVANSUL PTR. A INCHIRIA CABANA MARA&VICKI(300 RONI) .PE LANGA FAPTUL CA PE SITE-UL CABANEI SCRIA CA ARE O CAPACITATE DE 12 PERSOANE IAR PTR. ORICARE ALTA PERSOANA IN PLUS NE VA LUA 40 RONI (ASTA NE COSTA PATUL IN CAZUL IN CARE DEPASEAM NUMARUL DE 10 PERSOANE CARE NE DECISESEM SA MERGEM), VICKY(CARE SE RECOMANDA CU APELATIVUL DE D-NA , DAR IN ZIUA DE AZI TOATE JAVRELE ORDINARE SE RECOMANDA A FI "DOAMNE"!!!)NE TOT SUBLINIA LA TELEFON SA NU DEPASIM 10 PERSOANE. AJUNSI IN PREDEAL ,AM CONSTATAT CA "FAIMOASA" CABANA NU ERA ALTCEVA DECAT (PE-AFARA VOPSIT GARDUL SI-NAUNTRU LEOPARDUL!!!!) AFARA INTR-ADEVAR ARATA EXACT CA IN POZE..DAR ODATA AJUNSI INAUNTRU..:-| AM RAMAS TOTI MASCA:)) VAZAND SPATIUL MIC...(IN ASA ZISUL LIVING NU ERA SPATIU DECAT PTR MAXXIM 4 PERSOANE,IN CAMERE BAILE AU ARCADA DECI SUNTETI NEVOITI SA VA FACETI NEVOILE DE FATA CU PARTENERUL SAU COPIII.CAMERA CU BAIE NU ESTE DECAT CAMERA 2.. ARE CA PARAVAN O USA CARE NU SE INCHIDE DECAT PANA LA JUMATATE ... CABINELE DE DUSH SUNT RUGINITE DE TI-ESTE SCARBA SA TE SPELI,PROSOAPELE SUNT JEGOASE SI ACELEASI PTR. FIECARE DINTRE CHIRIASI:)))!NOI NE AM STERS PE SERVETELELE ADUSE DE NOI... IN PERIOADA CAT AM FOST CAZATI INTRA PESTE NOI IN CASA,IN CAMERE...NE IMPUNEA SA NU FACEM ZGOMOT(CEEA CE NU ERA CAZUL!)SA NU MANCAM IN LIVING CI IN BUCATARIE UNDE FRIGUL IL DEPASEA PE CEL DE AFARA... DE ACEEA MANCAM MAI MULT PRIN ORAS DESI NE ADUSESEM SA FACEM CEVA PREGATIRI ...NE-AM INTORS CU MANCAREA ACASA... I-AM PLATIT UN PAT PENTRU INCA UN BAIAT CARE VENISE IN SEARA DE SAMBATA SPRE DUMINICA (150 RONI NU 40 CUM ERA STABILIT PE SITE-UL CABANEI!!!)SI L-A PUS SA DOARMA CU UNUL DINTRE CUPLURI BAGAND TOT FELUL DE MOTIVE....IN FINE... UN WEEKEND DE COSMAR S-A TERMINAT IN MOMENTUL IN CARE MASINA PE CARE UNUL DINTRE PRIETENII CU CARE MERSESEM LA MUNTE AVEA PARBRIZUL SPART PE PARTEA STANGA...ORIBIL...daca nu vretzi sa patiti ce am patit noi nu va duceti acolo,iar daca ati patit-o contactati-ma prin e-mail la liliana_daniela99@yahoo.com ptr ca vreau sa ii facem sa inchida cabana apeland la opc Brasov!!!;) :* va multumesc!

sa traiasca mamele baieti (26-01-2011)
tot ce s-a spus mai sus....de prietenii mei este adevarat a fost un cosmar si merita inchisa cabana asta de tot....sau macar sa se schimbe seful....ca sunt amandoi de tot rahatul nu au nici un drept sa ne interzica sa aducem un prieten ceva sau sa stea cu noi...macar la gratar...a pus asupra noastra si acuzatii ciudate si dupa aceea a vazut ca sarim toti asupra ei...s-a potolit...in fine evitati cabana vikimon si mara...si sa vina opc-ul asupra ei...haide lume odata sa facem ceva :D:D...va multumesc

Nicola (15-02-2013)
10 / 10
Nu stiu cum si-au permis a scrie asa mizerii persoane care doresc a fi respectate atata timp cat nu stiu sa respecte pe cei din jur. Noi am fost cazati in aceasta iarna la aceasta pensiune si totul a fost la superlativ, incepand cu locul unde este situata pensiunea, chiar la baza partiei Clabucet din Predeal si pana la admosfera calda din incinta pensiunii. Caldura a fost de puteai sta in tricou cu maneca scurta, curat in baie si camera, gunoiul era luat zilnic din baie, bucataria utilata si curata. Nu stiu ce asteptari au unele persoane cand merg la munte la o pensiune?! Pentru lux mergeti la un hotel de 5*, iar pentru un we intr-o admosfera placuta, rusticala si linistita puteti alege fara probleme aceasta pensiune micuta dar cu un farmec aparte.

lavinia(5.08.2013) (11-08-2013)
pensiunea este super,conditiile si gazda sunt de nota 10. peisajul este incantator,pensiunea se afla la baza partiei Clabucet,merita vazut,nu va luati dupa comentariile anterioare.

diana v (06-02-2014)
5 / 10
Am citit comentariile, dar am crezut ca , fiind vechi, problemele s-au rezolvat.Nu s -au rezolvat. Am inchiriat toata vila impreuna cu un grup de prieteni si am achitat avansul dupa ce proprietara ne a asigurat ca avem spatiu suficient si ca avem acces la bucatarie, 2 bai la 3 camere etc. Nu a fost asa Eu am fost cazata intr-o debara transformata in camera, era frig infiorator inauntru ca si afara, patul era o canapea extensibila. peretii dintre camere sunt atat de subtiri ca nu poti face nici o miscare fara sa afle vecinul, becurile nu permiteau decat sa ne orientam in spatiu. Culmea a fost cand ni s-a zis ca am gatit prea mult!!!( facusem o ciorbita radauteana si o pizza, cafea, ceai si vin fiert, ca restul adusesem de acasa) si ca folosim prea mult centrala ( asta cu toate ca m-am felicitat ca am adus o patura de acasa ). In fine, pacat de pozitia superba, chiar langa patinoar si partie. E un loc in care nu mai vii a doua oara.

Mihaela (06-02-2014)
Am fost in vacanta pt 4 nopti la aceasta pensiune.De obicei nu postez comentarii de nici un fel, dar acum trebuie sa va sfatuiesc sa nu alegeti aceasta locatie. Pozitia este excelenta, dar atitudinea doamnei nu a fost chiar pe masura...in prima seara a fost frig ,opreste caldura de cite ori plecati din cabana, controleaza casa de cite ori plecati in plimbare...toate ca toate dar pe noi ne-a deranjat faptul ca ultima camera este o camaruta unde s-au chinuit 2 pers sa doarma si au dat 100 ron pe zi, fara baie.Noi nu suntem pretentiosi, dorim doar curatenie. Era curat intr-adevar, relativ ok restul camerelor, dar atitudinea la plecare si banii pe acre i-am platit nu ma fac decit sa NU RECOMAND aceasta pensiune.

Newsletter cazare

Abonati-va la newsletter-ul roTurism pentru a primi oferte speciale de cazare, cu reduceri de la partenerii nostrii pe e-mail

Abonare Dezabonare

► Curs valutar

Curs valutar:

► Linkuri sponsorizate:

Impianti dentali Optimizare site pentru motoare de cautare

Cazare hoteluri si pensiuni | Promovare turistica | Forum turism | Despre noi | Parteneri | Contact