Cazare Predeal - prezentare Pensiunea Vila Fragilor Predeal. Descriere, adresa, numere de telefon si poze Pensiunea Vila Fragilor Predeal

clinica implanturi dentare bucuresti

Pensiunea Vila Fragilor - Predeal

12 capacitate     categorie

Vila Fragilor se afla in partea de vest, cea veche a orasului, deasupra bisericii noi si a politiei. Camerele din spate va ofera privelistea padurii de fagi, ce se intinde pana la cabana Trei Brazi. Din celelalte camere se poate admira atat centrul urbei, cat si pistele de ski.

Vila Fragilor a fost in 2002 renovata din temelii si complet modernizata. Pensiunea dispune de 6 camere duble cu baie proprie si televizor color.

La parter se afla o bucatarie complet dotata (ca. 20 mē , cu masina de spalat vase, frigider si aragaz cu cuptor), o spatioasa camera de zi cu semineu si sufrageria anexa pentru 12 persoane si o biblioteca.
Dormitoarele se gasesc la etaj si la mansarda. Cele 3 terase pe care se poate face gratar, precum si un cerdac spatios (ca. 19 mē) va ofera posibilitatea de a va petrece sejurul pe orice vreme in aerul curat al muntilor.

3 locuri proprii de parcare si doua garaje incuiabile le stau automobilistilor la dispozitie.

Pentru ocazii deosebite se poate inchiria toata vila. Posibilitatile de innoptare se maresc cu camera pe care o ocupa managerul vilei. In acest fel in vila pot dormi ca. 16 persoane (doua paturi rabatabile stau suplimentar la dispozitie).

Galerie foto - poze Pensiunea Vila Fragilor, Predeal

Contact Pensiunea Vila Fragilor Predeal
Adresa
Predeal , str. Nufarului nr. 1

Telefon
0268 456605
Site
www.vila-fragilor.com

Va rugam sa mentionati ca ati gasit oferta pe roTurism.com cand sunati!

roTurism » Brasov » Cazare Predeal pensiuni si hoteluri Predeal

Adauga comentarii despre cazare/pensiunea Tipareste detaliile despre cazare/pensiunea
Comentariile vizitatorilor despre Pensiunea Vila Fragilor din Predeal
Irina (16-04-2007)
8 / 10
O vila cu maxim de confort insa cu probleme de administrare. Mi-ar fi placut sa revin dar atitudinea administratorului lasa mult de dorit.

SANDY (27-09-2007)
9 / 10
O vila cu maxim de confort si foarte curata , dotata cu tot ce va doriti . Am fost in 2006 si acum in septembrie 2007 , recomand cu incredere .

Irina (26-11-2007)
3 / 10
Un loc minunat, insa un administrator care sta mereu pe capul tau si opreste caldura in timpul zilei. Nu va recomand.

miruna (05-02-2008)
6 / 10
totul arata exemplar in schimb administratorul este imposibil; are o placere deosebita sa-ti atraga atentia asupra fiecarui lucru facut ca nu trebuia asa! Va stricati buna dispozitie, credeti-ma pe cuvant.

finaru ionut (15-10-2008)
7 / 10
ce pot sa spun,vila este super ok dar este akolo un batran de iti vine sa-l iei la omor,in rest superrrr

Cristian (21-07-2009)
9 / 10
O vila cu personalitate, curatenie exemplara si foarte comfortabila. Noi am inchiriat toata vila si ne-am simitit minunat. Am fost in ianuarie 2009 si am constatat cacalitatea pistelor de schi nu atinge nivelul celor din Austria. In schimb in iulie am facut excursi frumoase

GEO Constanta (15-09-2009)
8 / 10
Am fost si eu aici in noiembrie 2008. atunci era 85lei/cam db . vila e superba , camerele sunt frumoase . Sunt deacord cu cei care au scris mai jos. au dreptate mosu( administratorul) ne opreste caldura pe tp zilei. sta dupa tine la bucatarie .e foarte sacaitor... In rest totul e ok :)

Adrian Radu (27-11-2009)
10 / 10
Am stat de mai multe ori la Pensiunea Fragilor. Foarte putine pensiuni pot sa ofere un asemenea confort. Am posibilitatea sa compar si cu locatii din Olanda, Austria, Ungaria etc. Acolo nu mi s-au oferit gratis unele servicii din partea casei, cum ar fi: -gratarul pe terasa, -ajutor la in pregatirea si debarasarea mesei, -compania placuta a administratorului. M-am simtit alaturi de prietenii mei ca la mine acasa. Va recomand.

ganea petre (28-12-2009)
9 / 10
reintors la bucuresti inca ma simt marcat de starea de bine dupa sederea la aceasta pensiune cu dotari ce depasesc asteptarile oricui,pregatirile cu care am fost asteptat de doamna Cecilia si relatia sincera si directa de comunicare cu proprietarul ma fac sa ma indoiesc de orice critica anterioara ,curatenia,ospitalitatea si locatia sunt atuuri ce cintaresc greu in lumea turismului ,am fost cu familia si cateva rude ,ne-am simtit minunat in aceasta vila decorata cu gust ,o recomand cu caldura celor care doresc liniste ,relaxare si odihna intr-un cadru deosebit ,,,,,,,inchei printr-un salut si o remarca ,,,,,,jos palaria domnule Predescu

FrancezuUnione (15-02-2010)
8 / 10
O vila frumoasa,ne-am cam speriat cand am aflat ca toaletele st. in afara camerei dar pe urma am descoperit ca era insesizabil. Se ajunge repede pe jos in soseaua principala (10 min) maxim. Caldura...a fost mereu,nu stiu de ca au unii nevoie ziua,doar nu vii la munte sa stai in casa iar administratorul,dupa ce am citit comentariile de aici,il vedeam cu totul altfel,e super ok,am facut gratar,am ascultat muzica,am fost in club...Niciodata nu a comentat,iar faptul ca statea prin jurul nostru...daca nu-l bagi prea mult in seama,nici el nu o face.

Marius (25-07-2010)
10 / 10
Va invitam din nou la vila fragilor! O veste buna pentru cei care au avut probleme cu administratorul si o veste proasta pentru cei carora presenta administratorului le-a facut placere: administatorul si-a incheat activitatea la vila fragilor si sa retras din predeal.

ana (09-12-2010)
8 / 10
nu e adevarat ca a plecat administratorul am fost acum cateva zile si ne urmarea la orice pas,sa stingem lumina ,sa dam muzica incet,casa e super misto dar daca te-ar lasa sa te si distrezi ar fi ceva!

Dotcom (05-03-2012)
5 / 10
Vila si locatia sunt superbe. Conditiile de nota 10 insa nu as mai merge niciodata la aceasta pensiune. De ce? Pentru ca administratorul, un domn in varsta, a stat tot timpul dupa noi, ne-a "ajutat" cu plasele cu alimente si bauturi pe care le aduseseram- in sensul ca scotea cumparaturile din plase (fara sa i se fi cerut acest lucru) si le punea unde considera de cuviinta desi insistam sa ne lase pe noi ca ne descurcam. Un alt lucru deranjat a fost ca desi inchiriasem vila pentru 2 nopti cu gandul de a sarbatori zilele de nastere a 3 dintre noi (eram 11 persoane si toti adulti), domnul administrator nu ne-a lasat sa ne pregatim noi mancarea la aragaz, a insistat sa ne faca dumnealui chiar si cartofii prajiti deorece "eu stiu mai bine cum sa ma descurc in casa asta", a venit sa ne spuna sa nu mai mutam scaunele pe gresia din bucatarie ca sub noi locuieste menajera si nu poate dormi si chiar a chemat politia la 2 dimineata caci am dat muzica "prea tare" si nu poate sa se odihneasca (in conditiile in care inchiriasem toata vila, era sambata seara si fusese instiintat ca vrem sa sarbatorim). Politia nu a avut ce sa faca deoarece am avut castig de cauza-platisem deja cazarea si aveam tot dreptul sa facem ce consideram in spatiul pus la dispozitie.

georgiana (14-12-2012)
9 / 10
nu puteti sa-i spune sa va lase in pace|??|?eu vreau sa ma duc in ianuarie 2013 si daca mi se intampla sa stea dupa mn,am sa-i spun si daca comenteaza ne vom certa cu siguranta...am mai fost in 2009 si am stat un weekend,dar cu mancarea,ne-am facut noi singuri la aragaz,am fost singuri in bucatarie...dar era cu ochii pe noi...si chiar m-am dus cu mancarea si am mancat in camera,probabil m`a lasat ca eram gravida si de...:))...spune-ti de la obraz sa nu se bage si cu asta basta!!!

Newsletter cazare

Abonati-va la newsletter-ul roTurism pentru a primi oferte speciale de cazare, cu reduceri de la partenerii nostrii pe e-mail

Abonare Dezabonare

► Curs valutar

Curs valutar:

► Linkuri sponsorizate:

Impianti dentali Optimizare site pentru motoare de cautare

Cazare hoteluri si pensiuni | Promovare turistica | Forum turism | Despre noi | Parteneri | Contact