Cazare Brasov - prezentare Pensiunea Vila Gemini Brasov. Descriere, adresa, numere de telefon si poze Pensiunea Vila Gemini Brasov

clinica implanturi dentare bucuresti

Pensiunea Vila Gemini - Brasov

24 capacitate     categorie

Pensiunea Vila Gemini va pune la dispozitie 10 camere si 2 apartamente de lux complet dotate cu tot ce aveti nevoie pentru un sejur perfect.
Fiecare camera dispune de:

0268 313166
Site
www.vilagemini.ro

Va rugam sa mentionati ca ati gasit oferta pe roTurism.com cand sunati!

roTurism » Brasov » Cazare Brasov pensiuni si hoteluri Brasov

Adauga comentarii despre cazare/pensiunea Tipareste detaliile despre cazare/pensiunea
Comentariile vizitatorilor despre Pensiunea Vila Gemini din Brasov
secelean solomon-mihai (06-09-2008)
10 / 10
O superba pensiune!!!!

Edy (20-08-2014)
1 / 10
Un proprietar care ne-a stricat o vacanta perfecta! Am stat 3 nopti la aceasta pensiune, care pot spune ca arata aproape ca in poze. Camerele sunt curate si frumos aranjate intr-un stil clasic cu balcon. Dar nesimtirea propietarului e este mare: - In afara faptului ca isi are SUV-ul parcat in fata intrarii vilei. Nu poti sa treci cu 2 valize in mana. - Ni s-a comunicat din prima ca restaurantul nu functioneaza. Ba ca este bucatarul bolnav. Ba ca toti angajatii din vila sunt dusi la la hotel cu eveniment de 800 de persoane. - Nu a acceptat plata cu card-ul bancar. A vrut banii cash. Ne-a zis sa anulam rezervarea de pe booking.com ca el plateste comision si ca de ce am facut rezervare pe booking.com . Bineinteles nu am acceptat sa anulam rezervarea de pe booking. Si am platit pana la urma cash. - Frigiderele din camere nu merg. Am comunicat asta la receptie, iar singura angajata de acolo, receptionera, a venit in camere sa vada de ce nu merg frigiderele. Cand a venit proprietarul vilei a spus ca noi am stricat frigiderele, apoi s-a sucit si a spus ca frigiderele nu sunt stricate, si au fost mini baruri si sunt inchise si noi sa nu le folosim. A zis ca tot ce avem de pus la rece, sa dam drumul la apa in ghiuveta si sa le lasam acolo. - In prima seara am vrut sa facem un gratar. Am cerut voie printr-un telefon si ne-a spus ca putem face orice si o sa ne ajute! Am ajuns la vila, iar acesta a permis sa intre in bucatarie doar o persoana. In bucatarie mizerie. A zis ca ne lasa sa folosim bucataria doar daca ii spalam paharele, farfuriile si cestile murdare. Erau multe. Am vazut ca avea masina de spalat vase. Dar a zis ca nu o pot utiliza ca nu are pastile si sa ma duc sa cumpar. - La un momendat mi-a zis ca nu mai am ce cauta in bucatarie. Ca aduce el un ospatar pe care noi sa il platim. Am acceptat. Nu aveam cum sa nu acceptam pentru ca era porunca din partea lui. In 30 de minute a aparut ospatarul, care ne-a ajutat cu totul. L-am platit cu 30 RON. Asa cum ne-a zis proprietarul. Gratarul a iesi bine. Am mai ramas pe terasa vilei in jur de 20 de minute. Apoi am mers in camere linistiti. -In dimineata urmatoare am gasit la mic dejun , unt expirat. -Mic dejunul era la fel in fiecare dimineata. - Gunoiul nu fost strans din cosurile de gunoi in nici o zi cat am stat la aceasta vila. - Prosoapele si asternuturile nu au fost schimbate niciodata. Proprietarul ne-a spus ca face curatenie odata la 3 zile si ca noi oricum nu am stat in camere. - In urmatoarea seara, am venit de pe munte si am stat si am baut o bere cumparata de noi de la supermarket. Pentru ca el nu avea nimic de vanzare la restaurant. Am fost in camere si la 11:30 eu deja dormeam, fiind foarte obosit. In miez de noapte, proprietarul si prieteni de a lui au facut scandal in vila 2 ore. S-au injurat si au trantit usi, au spart sticle. - In urmatoarea seara am venit din drumetiile noastre si aventuri la ora 23:30 . Am gasit urmatoarele. Accesul pe terasa era inchis sub pretextul spus de receptionera ca proprietarul inchisese totul. Am zis ca nu este nimica. Am mers in camere. Sotiile au facut baie. Iar la ora 00:00 au inchis apa calda. Noi baietii nu am mai facut dus. Am fost la receptie de 4 ori. Receptionera a spus ca nu este vina ei. L-a sunat pe proprietar sub pretextul ca e stricat boilerul. I-am zis receptionerii sa vad eu unde este boilerul. Dar a zis ca nu stie. Pur si simplu au inchis sistemul de incalzire a apei din vila. Defapt in fiecare noapte la ora 00:00 inchid . - In noaptea respectiva. Pe la orele 3:00 , am fost deranjati de niste italieni care erau cazati si ei in vila. Acestia au venit din oras si au gasit vila inchisa cu cheia. Au batut si au sunat la usa. Nimeni nu le permitea accesul. Au tipat, saracii ! Pana ne-au trezit pe noi din somn. Si am incercat si noi sa le dam drumul dar din pacate nu aveam cum. In vreo 40 de minute a aparut si receptionera care le-a permis accesul in vila. Acestia erau foarte suparati. - In ultima dimineata, la mic dejun, ne-am certat foarte tare cu proprietarul. Acesta vorbit foarte urat. Acuzandu-ne ca noi am stricat boilerul lasand apa sa curga. Ca el s-a strofocat toata noaptea sa fie apa calda. Bineinteles ca apa a deschis-o la 7 dim. Deci program de apa calda in aceasta vila noaptea este pe modul economic - inchis. - Deasemenea l-am intrebat de ce a inchis terasa, ptr ca am vrut sa fumam si sa bem o bere. Si ne-a reprosat ca suntem niste sarantoci si ne cumparam bere de la supermarket si tigari tot de acolo. I-am spus ca am incercat sa cumpar de la restaurantul lui, dar a spus ca nu are. Mi-a zis ca a fost deranjat ca am cumparat bere de la supermarket si am baut o terasa lui, de parca el avea ceva de vanzare. Ne-a reprosat tipand ca am facut gratar si am facut mizerie. Desi osptarul chemat de el impreuna cu noi am facut curat. I-am spus ca a facut galagie in vila, si ne-a spus ca asa se mai distreaza lumea. A zis ca nu a facut curatenie in vila pentru ca el nu ofera servicii de Monte Carlo si sa ma duc acolo. Am plecat cu un gust amar din aceasta vila. Nu recomand sa mergeti aici! Pacat de aceasta vila si de frumusetea orasului Brasov. Eu am sa incerc sa il reclam pe acest proprietar si la OPC. Nu imi doresc banii inapoi, doar doresc ca nimeni sa nu mai pateasca la fel ca noi.

Newsletter cazare

Abonati-va la newsletter-ul roTurism pentru a primi oferte speciale de cazare, cu reduceri de la partenerii nostrii pe e-mail

Abonare Dezabonare

► Curs valutar

Curs valutar:

► Linkuri sponsorizate:

Impianti dentali Optimizare site pentru motoare de cautare

Cazare hoteluri si pensiuni | Promovare turistica | Forum turism | Despre noi | Parteneri | Contact