Cazare Vatra Dornei - prezentare Vila Caprioara Vatra Dornei. Descriere, adresa, numere de telefon si poze Vila Caprioara Vatra Dornei

clinica implanturi dentare bucuresti

Vila Caprioara - Vatra Dornei

20 capacitate     categorie

Vila Caprioara Vatra Dornei este sittuata intr-o pozitie superba,langa parcul orasului Vatra Dornei
Vila Caprioara dispune de 10 camere duble cu grup sanitar propriu.

Galerie foto - poze Vila Caprioara, Vatra Dornei

Contact Vila Caprioara Vatra Dornei
Adresa
Vatra Dornei , str. Parcului nr.27

Telefon
0230 372643

Va rugam sa mentionati ca ati gasit oferta pe roTurism.com cand sunati!

roTurism » Suceava » Cazare Vatra Dornei pensiuni si hoteluri Vatra Dornei

Adauga comentarii despre cazare/vila Tipareste detaliile despre cazare/vila
Comentariile vizitatorilor despre Vila Caprioara din Vatra Dornei
Oany (04-02-2007)
10 / 10
Daca mai pune-tzi si ceva poze pe acolo ca sa avem mai multe detalii ar fi frumos..shi vila din profil sa o vedem...Vrem mai multe detalii!Va multumesc!

anonim (05-02-2007)
1 / 10
cand ne-am cazat acolo am crezut ca o sa fie ce-a mai frumoasa excursie...am venit cu scoala.va da-ti seama ca suntem copii si nu avem stare dar nu e prima excursie in care am fost si ne-am comportat civilizat.doar ca doamna care ne-a cazat si sotul ei nu si-au dat seama ca suntem la varsta in care vrem sa ne distram...si nu e vina noastra ca daca atingi clantza ushii se rupe..la dumnealor totul e nou...noi am stricat tot.cum ne-a zis si doamna profesoara sunt oameni in varsta si tin la lucrurile lor dar asta nu le da dreptul sa imbranceasca copii si sa ii injure!au vorbit in cel mai josnic mod cu noi de parca am fi fost niste gunoaie...nu aveam voie sa tinem becul deschis sa il inchidem ca o sa plateasca prea mult curentul!si asta nu e nimic...ne-a mai dat si afara!dimineata la 10 noi ne luam bagajul si plecam si trenul il aveam la 5...7 ore pe strada in frig nu e tocmai placut...am vrut sa va impartasim "minunata"noastra experienta de la vila caprioara !copii aveti grija mai sunt locuri de cazare!daca comentariul nostru vi sa parut neadecvat nu avem nimic impotriva sa il stergeti!

marius (30-04-2007)
10 / 10
buna matusa si unchiule am vazut comentariile de la altii si cred ca daca vin si eu sa nu se intample asa si cu mine va pupmarius

Glodan Mircea (02-07-2007)
9 / 10
Sincer am citit ce au scris copiii cu excursia si nu imi vine sa cred.eu am fost si s-a purtat foarte frumos cu noi,chiar am primit reducere ca am fost studenti.si partea faina e ca am mai mergem luna asta o data

Carmen (20-10-2007)
1 / 10
Sa nu sunati ca raspunde o doamna care vorbeste foarte urat. O intereseaza salariul de parca nimeni nu si-ar permite sa stea la "Palatul lor".

ioan (01-11-2007)
so .... aveti mare grija ! oferta nu este asa cum o prezinta baba ! minte pe fata ! sufera de mania persecutiei si crede ca vrei sa intermediezi cazarea !

ciprian (08-12-2007)
10 / 10
am fost doi ani la rand cazat la vila Caprioara , si sincer am fost multumit ,nu e chiar asa cum comenteaza ceilalti , poate sau comportat ca niste tarani veniti pentru prima oara la munte,asa k nu luati an seama ce zic ceilalti , parerea mea este k merita sa ancerkti vila Caprioara .........

r&a (15-12-2007)
8 / 10
am fost cazati la vila caprioara de trei. am fost primiti foarte frumos si chiar ne-au facut reducere.s-au comportat super cu noi iar ceea ce au scris copii mai sus nu pot sa cred ca este adevarat.conditiile sunt mai mult decat acceptabile iar linistea si privelistea te ajuta sa petreci o vacanta cum tiai dorit.

mihaela (11-05-2009)
10 / 10
am fost doar o singura data cazati acolo si a ost minunta....doamna s-a purtat foarte frumos cu noi...ne-au facut chiar si o reducere...peste 2 sapt plec din nou la vatra dornei si intentionez sa ma cazaz tot acolo:X

marius (04-07-2009)
am fost de doua ori acolo cu ceva ani mai in urma(cam 10 ani) si sincer mi-a placut enorm asa ca un 10+ pt ca merita! iar daca as mai veni acolo in vatra dornei tot acolo m-as caza! deci merita si e superb!

kity (01-08-2009)
4 / 10
au dreptate copii care au scris mai sus ...si noi am fost acolo si la fel ..nu ne lasau sa stam cu becurile aprinse dupa ora 22-23 si ca in orice excursie am organizat si petreceri cu totul cumparat de noi ..dar dupa ora 22 nu ne-a mai lasat ne-a intrerupt chiar si curentul ...sa nu mai vorbim de conditiile care erau ...

l (06-11-2009)
cat ati platit pe noapte?

Paul (02-12-2009)
3 / 10
da, este adevarat ce au scris ceilalti, si noi am fost cazati la Caprioara, si modul in care am fost tratati acolo a fost pur si simplu inadmisibil. Adica sa intre domnu in camera sa strige ca facem galagie si ca sa ne culcam, sau, a vrut sa vina o prietena care locuieste in vatra dornei sa vina in vizita la noi si nu i-a dat voie sa intre in pensiune pe motiv ca ' nu intra fete in camera, cum sa intre? ce vreti sa le faceti?!?!' ceva incredibil, nu am mai fost tratat in asa fel nicaieri unde am fost cazati. singurul + ar fi pretul, era 30 lei/ noapte/camera in ianuarie 2009.

Ina (09-06-2010)
4 / 10
nu stiu ce să vă spun , pe d-na patroană dacă o prinzi

diana h. (09-08-2010)
1 / 10
Comentariile negative despre babornitza care tine pensiunea sint total justificate. In urma cu citiva ani si eu am fost la Vatra Dorneicu un grup de colegi (eram in liceu). Am intrebat-o numai pe baba daca nu ofera cazare si a raspuns pe un ton de ziceai ca simpla noastra intrebare a jignit-o. Este genul de fosila care nu suporta tinerii, dar care miroase a transpiratie pentru ca face economie la apa.Ocoliti-o!

andrei (09-09-2010)
10 / 10
vila caprioara este locul cel mai potrivit pentru o vacanta.fiecare camera are geamuri mari si curate prin care puteti observa privelisti uimitoare mai ales de craciun.paturilesunt mari , confortabile si foarte foarte moi!camerele sunt foarte mari si frumoase si o curatenie totala.baile sunt incapatoare cu dus si chiuveta foarte curate.

paul (09-09-2010)
am fost cazati aici si suntem oameni in varsta .ne-am simtit minunat .personalul de la receptie este amabil.camerele sunt cu balcoane si foarte curate , cutoate utilitatile.ne-am simtit foarte bine , si copii la fel.dorim sa-i aducem pe ei si pe toti cunoscutii . este o vacanta perfecta.

un grup de prietenii (27-01-2011)
4 / 10
fiecare are un pic de adevar, intradevar este minunat, aproape de partie, la doi pasi de parc si totul este frumos in jurul vilei , numai ca in accea incapere te sperie, doamna este o femeie foarte acra, nu are bun simt si nici cei 7 ani de acasa care se zice ca cresti alaturi de familie. le dau dreptate copiilor sunt cateva reguli acolo care nici noi nu le stim doar dupa ce te cazezi. au un vocabular destul de greu pt unii, cand merg intr-un concediu nu merg sa stau 5 min in camera si o zi intreaga afara, va recomand alte locuri dar acesta nu.multumesc

khgg (28-01-2011)
fgjigopjkjk

Xi Zhang (28-01-2011)
Nimic de mai sus nu e addevarat , aici este totul foarte frumoz.

giovanny luca (01-02-2011)
3 / 10
salve unchiule ,in primul rind ti-as propune o MODERNIZARE TOTALA ,cel putin interna la Caprioara,arata ca pe timpul comunismului,in rest totul e ok Salutari si spor la ---

george30 (29-01-2012)
10 / 10
am citit comentariile de mai sus!sunt profesor si stiu ce inseamna excursiile facute cu elevii!unii sunt de-a dreptul salbatici!eu mi-am jurat ca nu voi mai face niciuna!in schimb, in ceea ce priveste cazarea de acolo, e foarte ok!60 de lei pe zi nu e mult!ai acces si la bucatarie, exista si frigider pe hol, iar cand se apropie ziua plecarii nu trebuie sa eliberezi camera la 12 fix!sunt oameni in varsta care vor sa cazeze niste oameni civilizati, nu animale!

maria (20-07-2012)
2 / 10
un coment simplu. pensiunea arata ca in anii 1800, cu fete de masa cu patratele, cu fotolii de pe timpul lui bunica, lenjeria veche, si jerpelita. Covoare persane de pe timpul lui Stefan cel Mare. Totul pute, adica miroase, de la proprietari la tot ce este in jur. Cineva spunea de receptie, eu nu am vazut asa ceva, e un fel de debara care pute cand se deschide usa. Apa calda este restrictionata, pt ce se fac cu lemne, lumina se intrerupe des, la ora 23 ramane doar priza, WC-urile pline de mucegai . GROAZNIC. Despre pret , exagerat la semenea conditii. Exista un frigider comun pe hol, un fel de bucatarie si o sala de mese. Cui ii place sa stea in caere cu huse demodate , cu mese cu fata de masa in patratele, cu covoare persaen pline de praf, imbacsite de mucegai, cu personal in capot peste camasa de noapte, ii recomand cu caldura Pensiunea Caprioara.

rusu (10-01-2015)
9 / 10
Sunte-ti rautaciosi,cei cu comentarii urate, am fost si noi cazati la pensiunea Caprioara,este o locatie foarte ingrijita si ne-am simtit foarte bine.Pentru cei care cauta un loc curat si linistit este ideal.Lux si alte mofturi sa si le faca fiecare acasa. La pensiune este foarte multa liniste si un aer atat de curat ,ca nicaieri,noi ne-am simtit minunat si speram sa mai revenim, multumim pentru OSPITALITATE .Niste oameni minunati.

Newsletter cazare

Abonati-va la newsletter-ul roTurism pentru a primi oferte speciale de cazare, cu reduceri de la partenerii nostrii pe e-mail

Abonare Dezabonare

► Curs valutar

Curs valutar:

► Linkuri sponsorizate:

Impianti dentali Optimizare site pentru motoare de cautare

Cazare hoteluri si pensiuni | Promovare turistica | Forum turism | Despre noi | Parteneri | Contact