Cazare Busteni - prezentare Vila Liliana Busteni. Descriere, adresa, numere de telefon si poze Vila Liliana Busteni

clinica implanturi dentare bucuresti

Vila Liliana - Busteni

12 capacitate     categorie

Vila Liliana este amplasata pe o straduta, la 3 minute de centru si 20 de minute de partia de schi, zona linistita.

Este printre primele pensiuni date in folosinta dupa revolutie.
Are in structura
- 3 camere duble mari
- 3 camere duble mai mici,
pe 3 nivele, toate cu baie proprie si tv, un living cu mese si scaune, vesela, acces la bucatarie.

Terasa cu gratar si mobilier de plastic, iluminata seara, creaza o ambianta placuta. Parcarea se face pe strazile laterale. Vedere spre Caraiman si versantul Zamora. Este destinata grupurilor, dar si turistilor individuali, intrunirilor si sarbatorilor traditionale.

Galerie foto - poze Vila Liliana, Busteni

Contact Vila Liliana Busteni
Adresa
Busteni , str. Erou Stanica nr. 15

Telefon
0244 321545
0722 778235

Va rugam sa mentionati ca ati gasit oferta pe roTurism.com cand sunati!

roTurism » Prahova » Cazare Busteni pensiuni si hoteluri Busteni

Adauga comentarii despre cazare/vila Tipareste detaliile despre cazare/vila
Comentariile vizitatorilor despre Vila Liliana din Busteni
vasile (12-11-2007)
10 / 10
Este cea mai buna alegere in domeniu de cazare nu as alege alt loc in care sami petrec un concediu foarte tare incercati no sa va para rau.

ady (10-02-2008)
1 / 10
luati cea mai mare teapa daca va cazati acolo.o sa tremurati toata noaptea de frig iar serviciul lasa mult de asteptat.nu stiu sa se poarte cu clientii,si pe deasupra mai platiti si o caruta de bani.duceti-va in alta parte ca nu se merita.

ionut (17-01-2009)
2 / 10
asa e am stat si noi o noapte, frig de-ti clantaneau dintii si stapanii foarte nepoliticosi si lipsiti de orice urma de amabilitate. super scarbos.... ocoliti

comanescu (21-01-2009)
nu e de stat sub nici o forma. noi am cerut banii inapoi si am plecat imediat intr-un loc mai prietenos

Alexa (22-07-2009)
1 / 10
patroana e o descreierata! jigneste si tipa la clienti ca la angajatii ei! daca vreti sa va distrati, ocoliti aceasta pensiune. Tzatza Liliana o sa va strice concediul...

marius (19-10-2009)
E o mare teapa vila liliana, am fost acolo cu un grup de prieteni si vreau sa zic k patroana este lipsita de orice urma de bun simt, noi am fost de craciun si vila era goala nici urma de turisti,dar noi in necunostinta de cauza am stat si mare greseala am facut...,caldura 2-3 ore pe zi, acces la bucatarie si la vesela nu aveam, si la ora 22 se inchidea usa de la intrare, si in lipsa noastra dna Liliana ne umbla in camere si prin bagaje...deci sfatul meu evitati pe cat posibil aceasta asa zisa vila destinata turistilor

ina (14-11-2009)
caldura da doar o ora la8-14-17 -20-23...pana dimineata iti ingheata nasul.isi barfeste clientii......

bogdan (30-11-2009)
1 / 10
Am incercat sa gasesc un loc bun pentru o noapte in busteni, unde mai fusesem si am zis sa incerc ceva nou, mare gresala in super camera(care de altfel nu arata rau) era un frig de iti clantaneau dintii si cand i-am cerut patraoanei (cred) sa dea drumu mai tare la caldura a devenit foarte nepoliticoasa si m-a luat la intrebari ca de ce stau toata ziua in dus, cand tot ce am facut a fost sa ma spal pe maini si sa trag apa la wc.Daca vreti sa petreceti un timp placut nu mergeti aici.

TATUCU LAZAR (05.O5.2010) (09-06-2010)
Culmea e ca si eu am patit acelasi lucru. O zi in care trebuia sa sarbatoresc 12 ani de la casatorie s-a transformat in cosmar, de parca 12 ani nu inseamna nimic. Am fost jigniti in ultimil hal, de parca am fi fost 2 persoane pe centura si am fi cautat o camera sa facem sex si de aceia nu ne-a pus nici sapun, doar un prosop albastru inchis mizerabil, lenjeria albastra cu flori mizerabila deasemenia si necalcata, iar paturile subtiata de vreme erau de pe timpul razboiului, iar de caldura nu aveam nevoie dupa parerea lor avand in vedere scopul inchirieri camerei . Cand am spus ca in aceste conditii nu stam, au luat foc si au curs jigniri si am fost umiliti cum nu am mai fost vreodata. Pentru ca am carat bagajele si apoi am plecat sa mancam, inseamna ca am deranjat camera si a trebuit sa platim faptul ca nu erau cele mai elementare conditii de cazare. De acces la bucatarie nici nu putea fi vorba asa cum scrie in oferta de pe site. Dupa ce am carat bagajele la masina usa ne-a fost incuiata si am lasat in frigider o caserola de carne pentru gratar, frigider care nu se inchidea jos si de unde a iesit o musca mare inainte de a pune carnea. Am stat apoi afara, timp in care curgeau jigniri asteptand sa mi se dea buletinul si banii. Mentionez ca nu am primit chitanta si am platit in concluzie deranjul nostru cu varf si indesat. Dupa ce am primit buletinul am plecat cu cel mai amar gust din viata mea. Fac apel celor care doresc sa inchirieze camere, sa ocoleaca pensiunea Liliana, din Busteni, caci primiti ce am primit si noi si fara chitanta.

magda (16-11-2010)
Exista vila Liliana si in Poiana Tapului, chiar la intrare, aproape de DN. AIci a fost super ok, acces bucatarie, gratrar, curte, caldura multa - aveam si bebe si inchideam caloriferele.

Mihai (11-07-2012)
1 / 10
Aceasta vila arata super din exterior dar in momentul in care te-ai cazat si ai achitat ti-ai dat foc la valiza.Nu ai voie la bucatarie,nu ai voie seara pe terasa,sa nu consumi apa si multe altele in afara de tzatza Liliana care te sictireste ca pe un traseist.

Newsletter cazare

Abonati-va la newsletter-ul roTurism pentru a primi oferte speciale de cazare, cu reduceri de la partenerii nostrii pe e-mail

Abonare Dezabonare

► Curs valutar

Curs valutar:

► Linkuri sponsorizate:

Impianti dentali Optimizare site pentru motoare de cautare

Cazare hoteluri si pensiuni | Promovare turistica | Forum turism | Despre noi | Parteneri | Contact