Cazare Straja - prezentare Vila Mara Straja. Descriere, adresa, numere de telefon si poze Vila Mara Straja

clinica implanturi dentare bucuresti

Vila Mara - Straja

70 capacitate     categorie

La Vila Mara veti gasi conditii de cazare comparabile cu cele hoteliere, la preturi accesibile. Situata intr-un cadru deosebit, la o altitudine de 1445 m, Vila Mara indeplineste toate conditiile pentru o vacanta perfecta la schi.

Oferta noastra consta in:
- 70 de locuri de cazare in 15 camere de 2 locuri, restul in camere de 3 si 4 locuri;
- Fiecare camera are propriul grup sanitar;
- Televizor in fiecare camera;
- Incalzire centrala (min 22* C);
- Apa rece si calda non-stop;
- Sauna pentru 2 - 10 persoane ( doar pentru clientii cabanei);

0723 599185
Site
www.vilamara.ro

Va rugam sa mentionati ca ati gasit oferta pe roTurism.com cand sunati!

roTurism » Hunedoara » Cazare Straja pensiuni si hoteluri Straja

Adauga comentarii despre cazare/vila Tipareste detaliile despre cazare/vila
Comentariile vizitatorilor despre Vila Mara din Straja
raluca (06-03-2006)
3 / 10
conditiile sunt aproape asa cum spun pe site (sa nu ne legam de sauna in care intra 6 persoane si au si ei afisat acum - dupa discutia cu noi- dar pe site scriu ca 10). eu vreau sa va spun ca daca vreti o vacanta linistita NU TREBUIE SA MERGETI LA MARA. domnul doctor ce s-a facut si el patron nu are nici cea mai vaga urma de bun simt sau simt al business-ului. a stiut doar sa strige ca la el nu e hotel... desi pe site se lauda ca are preturi de cabana si conditii de hotel (si asta cand am avut nerusinarea de a-i solicita un nou sul de hartie igienica pentru ca cel initial se terminase (de - vremuri ca....) deasemenea ne-a intrebat tot cu multi decibeli daca am mai vazut sauna vreodata (sa stiti ca la timisoara nu este - doar la el in varful muntelui) deasemenea domnul doctor si-a permis sa intre in camera fara sa i se deschida (desi turistul era in camera si el stia acest lucru) spunand ca este casa lui si intra cand vrea si unde vrea. ma iertati, dar in orice hotel, pensiune, cabana sau ce o fi care se respecta asa ceva nu este permis. asa ca va sugerez, daca vreti sa mergeti intr-un loc linistit cu oameni normali si civilizati - NU MERGETI LA MARA, nervii vostri merita mai mult.

scorillo_5 (17-05-2006)
10 / 10
lol...acum am intrat pe acest site si am vazut comentariile ralucai.bine a intuit alin ca a fost ceva in neregula cu acest grup;eram si eu cazat la vila mara in aceeasi perioada cu grupul ralucai.niste neispraviti, sarantoci dar cu niste aiere de nababi si de o nesimtire...sunt si astfel de situatii cand n-ai vrea sa intilnesti astfel de grupuri care-si inchipue ca daca platesc cazarea ,au dreptul sa faca orice. asa si grupul ralucai:de la ei am auzit ca niciodata nu s-au cazat in aceeasi locatie de 2 ori;oare de ce?chiar credeti ca li se ofera iarna la munte posibilitatea sa faca sauna pe gratis dar nu li se da hartie igienica?sa fim seriosi..dupa comentariul tendentios al ralucai se vede clar ca s-a vrut asa...o mica razbunare...nu esti credibila raluca, asa ca..

gicu (12-08-2006)
1 / 10
am sunat la unul din telefoanele date , a raspuns un tip efectiv dezgustator ..... am vrut o rezervare ......... am renuntat inainte de a pune receptorul jos.

Alexandra (04-10-2006)
10 / 10
Nu inteleg ce se intampla cu comentariile rautacioase.Am fost la Vila Mara de 2 ori pana in prezent si totul a fost super,voi reveni de fiecare data cand voi avea ocazia.Proprietarii sunt niste oameni extraordinari.Daca ar fi asa cum spun cei doi cu comentarii negative,de ce e plin tot timpul acolo?

Stefan (19-11-2006)
Alexandra,se numeste concurenta.Parerea mea:am fost,este super,mergeti sa vedeti!Cea mai tare locatie din Straja unde poti manca cea mai buna ciorba de burta.

lucian (03-12-2006)
10 / 10
doar ce am ajuns acasa si as pleca acum. felicitari! ne-am simtit super bine. nu pot spune decat ca merita sa incercati. cel putin grupul meu a fost incantat. sper sa revin curand.

Corina (03-12-2006)
Am vrut rezervare de Revelion dar se pare ca s-a ocupat deja din octombrie.Nu-i nimic,voi face revervare pentru inceputul lui ianuarie.Mancarea e excelenta,nu am cuvinte.Cea mai eleganta locatie la preturi care se practica cam peste tot in Straja.Incercati!

craitan (01-01-2009)
6 / 10
am fost la Mara in straja de craciun 2008 si am fost nemultumiti de faptul ca nu era apa calda si nici caldura .Cabana e prea mare si nu face fata sistemul de incalzire .Ne -a deranjat atitudinea patronului cica doctor care atunci cind i-am reprosat ca nu e apa calda si nici caldura a zis ca nu are ce sa faca dar cu tupeu si cu gura mare fara sa-si ceara scuze deci nu era ceva intimplator ,o defectiune sau orice altceva .Nu va recomand sa mergeti la Mara ,sa va enervati datorita atitudinii patronului ,cind lumea vine acolo pentru citeva zile de relaxare .nu am fost singurii nemultumiti , patronul trimitea angajatii cu radiatoare incamere dar nu pe la intrarea principala sa nu vada lumea ,am uazit aceasta discutie de pe terasa de la primul etaj . NU MERGETI LA MARA !!!!!

Ducu (04-01-2009)
9 / 10
Si eu am fost la Vila Mara tot in perioada Craciunului,intr-adevar au avut o problema cu apa calda,insa ni s-a explicat frumos ce se intamplase (se sparsese un boiler) si si-au cerut scuze.Ca sa inteleaga toata lumea: apa calda a fost! Nu a fost doar la anumite ore cand era suprasolicitat. Nici familia mea nu a fost multumita de situatie,insa ni s-a explicat din start ce s-a intamplat si am inteles.Nu ne-a afectat buna dispozitie si vacanta cum se pare ca a afectat-o pe a celor de mai sus,pe care cred ca i-am si auzit facand scandal si amenintand patronii ca "sa se uite pe internet" ca vor face ei si vor drege. Merg la mara de 2 ani deja si intotdeauna m-am simtit bine,mai ales ca mancarea e delicioasa.Familia mea ar fi vrut sa mai ramana si dupa 28,dar ni s-a spus ca nu mai sunt locuri.Nu mai mergeti la Mara,stati acasa...poate ne nimerim in aceeasi perioada si vom putea sta noi mai mult. La multi ani!

cristina (29-03-2009)
10 / 10
Este foarte frumos la Vila Mara! Anumite pareri sunt f subiective (inclusiv a mea probabil),deci cel mai bine mergeti si vedeti.De fiecare data cand am fost iarna cabana a fost full,iar din anumite atitudini mi-am dat seama ca sunt clienti obisnuiti cu cabana,clienti care au revenit.La fel voi face si eu.

Alex (26-10-2009)
1 / 10
VA SFATAUIESC SA FUGITI DE ACEST LOC!!! Am gasit pensiunea pe net, toate bune si frumoase din poze. Am vrut sa fac o rezervare pt revelion 2010, sun pt detalii si stupoare: astia vor TOTI banii inainte. Mi s-a parut un pic ciudat, asa ca ma urc in masina sa dau o fuga pana acolo (suntem un grup de 10 persoane si sa dam 2500E inainte sa vedem cum e acolo e cam naspa). Ajungand la fata locului constat ca pozele NU MAI SUNT DELOC DE ACTUALITATE. Pensiunea are o culoare spalacita pe afara, iar interiorul absolut jegos: MURDAR, FOARTE URAT MIROSITOR, PERETI SCOROJITI, deci DEPLORABIL. La fel si sala de mese si bucataria. Iar bucatarul (cel mai bun din straja cica..... are orientari sexuale ciudate). Acum am inteles de ce vroiau toti banii in avans, ca sa nu mai ai ce face cand ajungi si te oripilezi. Asa ca am fugit mancand pamantul. DECI NU RECOMAND NICI LA DUSMANI ACEASTA LOCATIE.

alina (26-10-2009)
Cred k toate comentariile de bine sunt de la proprietari ca altcineva care a dat bani sa vada asa ceva:))

Sebastian (14-11-2009)
De ce au disparut ultimele comentarii? Sau persoana care modereaza pastreaza comentarii si le sterge dupa bunul plac?

Carmen (18-03-2010)
pt Alex: La faza cu bucatarul e destul de clar ce binevoitor si obiectiv esti,nu mai vorbim de "prima oara" in Straja. De ce crezi ca ne-ar pasa noua,turistilor,de astfel de detalii?

Traian (11-09-2010)
9 / 10
Am fost in aceasta vara si ne-am simtit f bine,doamna care ne-a primit a fost foarte ospitaliera iar in camera era curat si intretinut.

Ela (13-01-2011)
Am fost cu un grup de prieteni si ne-am simtit excelent,mancare buna si jocuri pana la 5 dimineata in sala de mese.

Ovidiu (21-11-2011)
10 / 10

Prima oara cand intru pe acest site sa caut o pensiune din Straja pt Revelion si sunt surprins de agresivitatea pe care o vad aici in comentarii, chiar daca mai vechi. Am fost de nenumarate ori la Vila Mara si totul a fost ok, nu am intampinat probleme nici nu patronul, nici cu cazarea, nici cu curatenia sau caldura. Sunt niste aberatii...

Alina (23-10-2012)
Buna tuturor! Am facut si eu rezervare la aceatsa vila pt revelion. M-au pus pe ganduri commenturile voastre negative (majoritatea). Eu am vb cu sotia doctorului la telefon si parea de treaba... Ce sa fac?:(

Bursuc (01-01-2013)
9 / 10
Nu stiu ce s-a intamplat in trecut la aceasta cabana, dar eu pot spune ca am facut Craciunul 2012 aici cu familia si a fost unul foarte reusit. De asemenea va pot spune ca vila a fost plina si nu am vazut nici o reclamatie sau pe cineva nemultumit. In ceea ce priveste comentariul dlui cu revelionul, nu pot sa nu constat, ca un alt comentator mai sus, faptul ca Alex din Constanta, desi prima oara in Straja a aflat de inclinatia sexuala a bucatarului. Ma intreb daca la prezentarea cabanei i s-a prezentat si asta. Cu alte cuvinte, un comentariu jenant care ar fi trebuit cenzurat in primul rand. Toate bune!

(14-12-2014)
Vom merge si noi de revelion anul acesta... Nu suntem total dezamagiti...Vom vedea...

alina (14-12-2014)

Newsletter cazare

Abonati-va la newsletter-ul roTurism pentru a primi oferte speciale de cazare, cu reduceri de la partenerii nostrii pe e-mail

Abonare Dezabonare

► Curs valutar

Curs valutar:

► Linkuri sponsorizate:

Impianti dentali Optimizare site pentru motoare de cautare

Cazare hoteluri si pensiuni | Promovare turistica | Forum turism | Despre noi | Parteneri | Contact