Cazare Garana - prezentare Pensiunea Briza Muntelui Garana. Descriere, adresa, numere de telefon si poze Pensiunea Briza Muntelui Garana

clinica implanturi dentare bucuresti

- restaurant,
- gradina de vara,
- grill,
- loc de joaca pentru copii,
- leagane.

Pensiunea Briza Muntelui - posibilitati distractie:
- natatie,
- inchiriere: barci, hidrobiciclete, ATV-uri.

Galerie foto - poze Pensiunea Briza Muntelui, Garana

Contact Pensiunea Briza Muntelui Garana
Adresa
Garana , nr. 38

Telefon
0255 225182
0721 465751

Va rugam sa mentionati ca ati gasit oferta pe roTurism.com cand sunati!

roTurism » Caras Severin » Cazare Garana pensiuni si hoteluri Garana

Adauga comentarii despre cazare/pensiunea Tipareste detaliile despre cazare/pensiunea
Comentariile vizitatorilor despre Pensiunea Briza Muntelui din Garana
Milan (31-07-2006)
9 / 10
Merg regulat la Briza Muntelui. Pensiune frumoasa si ingrijita, serviciu ospitalier si prietenos. Apa calda si incalzire tot timpul, preturi mai mult decat rezonabile. Meniu standard plus gatire dupa pofta clientilor. O data veniti, va obisnuiti si ramaneti un client fidel, ca mine.

anda (27-09-2006)
7 / 10
De multi ani merg la Briza Multelui , dar anul asta cred ca a fost ultimul. Conditiile de cazare incep sa lase de dorit, nu a mers apa calda, iar camera nu mai era asa ingrijita ca in alti ani.

Valer (19-11-2006)
5 / 10
Am fost prima oara la Briza Muntelui si cu siguranta ultima oara. Fereastra de la camera nu s-a inchis perfect iar toata noaptea am suferit de curent, desi caloriferul a fost fierbinte. Apa calda a fost, dar mirosea a rugina, probabil de la boiler. In plus, ospitalitatea gazdei a lasat de dorit, n-am avut cui sa spunem un "La revedere". La aceeasi bani (50 RON/camera dubla) am gasit conditii mult mai bune la pensiunea Peczi.

Marc (18-07-2007)
4 / 10
Sper sa nu mai fiu nevoit sa ma cazez aici niciodata.nu am dat nota si mai mica din generozitate.Cei care va ganditi sa va cazati aici, ganditi-va bine...mai bine amanati si mergeti la oricare alta pensiune..

Nina (18-07-2007)
Incercand sa folosesc un limbaj civilizat dupa cum administratorul de site recomanda, imi exprim imperativ regretul ca intr-o asa natura generoasa si splendida, intr-un asa aer curat, pe o vreme asa frumoasa, gazdele pensiunii au ales fie sa te intoxice cu probleme personale (pedeapsa pentru ieftinatatea de 25 de ron pe noapte???) devenind ei insisi musafiri nepoftiti pentru cei ce-au venit tocmai sa scape de acest sentiment, fie sa te traga scolareste de ureche, daca nu cu vorba cu limbaju trupului macar, pentru orice incercare de a-ti creea un spatiu intim, civilizat, confortabil. Asta daca posezi putina mandrie si sensibilitate, caci se prea poate sa nu te deranjeze prea tare daca stapanul casei se baga la propriu in ciorba servita pe terasa sau de ce nu, isi arunca cu un aer dispretuitor o halca de carne pe grataru' LUI pe care te-ai chinuit sa-l aprinzi pana ti-au iesit ochii din cap, beneficiand cu aceasta ocaziune si de o conversatie pe care incerci cu greu s-o deslusesti din coltul liber al unei guri vesnic astupate cu... tigari si fumuri....incercand sa inteleg pe timpul si banii mei ca saracia sufletului gazdelor a venit iremediabil odata cu pachetul ofertei turistice, m-am retras intru purificarea corpului macar, pentru efectuarea unei aqua terapii in baia comuna unde am incercat senzatii sofisticate, de strecurare printre flegmele de pe chiuveta ale vecinilor de apartament si luarea apei in momentul cheie al samponarii, toate acestea desfasurate intr-o pozitie a dracu de amuzanta, semi-chircita-contorsionista, pentru a evita un peep-show de exceptie! Multumesc foarte mult cainilor 1 si 2 'celui alb-auriu si celui negru-abanos) care m-au ajutat sa trec peste acest moment deosebit al calatoriei. P.S. Mentionez ca nu posed o natura sclifosita si aseptica, ci doar mult bun simt, simt al ridicolului si de ce nu, si cel al umorului.....:))

Cristi (18-12-2007)
1 / 10
Nici nu am cuvinte sau spatiu necesar pentru a scrie neplacerile totale pe care le-am avut in cocina acestor oameni (farte frumos spus oameni). Am fost cu un grup de colegi trimisi de o cunostinta ca sa le dam niste bani acestor pentru a iesi din iarna. Acesti oameni sunt de o nesimntire iesita din comun, nu am vazut asa ceva, adeptii unei mizerii incredibile chiar la iei in casa, a unei bucatarii infecte si a unei lipse de respect fata de cei care le trec pragul. In acest sens am riscat farte mult in a face o plangere de 4 pagini la OPC Resita si a iesit un scandal monstru pentru ca au fost pe punctul de a se inchide cocina. Am probleme in continuare cu o persoana importanta din TM (care ne-a trimis la acesti prieteni ai sai) pe motiv ca am facut aceasta reclamatie. Am fost sustinut in acest sens de multi colegi. Cu toate acestea am primit asigurari ca se va apela la persoane mai importante din Resita ca sa Scriu aici pe acest site pentru ca azi am vorbit la OPC si mi s-a spus ca reclamatia mea a fost neintemeiata si ca totul e altfel de cum noi am vazut si simntit. ASA CA VA ROG DIN SUFLET SA NUUUUUUUUU MAI MERGETI IN COCINA AIA SI SA FIE NEVOITI SA O INCHIDA SINGURI, PENTRU CA ORICUM COMPORTAMENTUL ANIMALIC NU SI-L VOR SCHIMBA. P.S. Nu o sa abandonez lupta si o sa dau in judecata OPC-ul si pentru faptul ca ajunsi acolo le-au aratat reclamatia cu mulele si nr. meu de tel.(mi s-a promis confidentialitate) si au inceput sa sune telefoanele prin timisoara la acesti oameni importanti cica. RUSINEEEEEEEE TUTUROR CARE IMPIEDICA CA ACESTE RELE SA FIE INDEPARTATE DIN TARA ASTA. DE ACEEA NE MERITAM SOARTA ASTA!!!! Daca o sa citeasca vreodata, PERSOANELE VIZATE O SA SE SIMNTA.

Paula (13-08-2008)
4 / 10
Am fost in aceasta locatie prima data in viata mea si cu siguranta va fi ultima oara.Rog pe cei care se gandesc sa innopteze aici sa se gandeasca de doua ori.Nu cred ca am vazut in viata mea persoane mai nesociabile si mai deranjate de prezenta turistilor de parca nu am fi platit pentru servicile execrabile pe care le ofera.Vazand cum arata camera ( patul rupt si cel putin trei obiecte inutile si oricum nefunctionale) nici nu am indraznit sa mananc la ei .Nota mea este de bun simt dar la preturile pe care le au nu as avea nici macar tupeul sa arat camera unor straini cu atat mai pitin sa-i cazez acolo.

Lili (21-08-2009)
7 / 10
Camerele sunt foarte mici, baia depaseste orice imaginatie in ceea ce priveste dimensiunile reduse. Personalul este amabil, dar nu foarte. Cel mai bun lucru la aceasta pensiune sunt cearcefurile care miros a fan si a flori, absolut superb.

Andrei (09-12-2010)
3 / 10
Nu sunt genul fitos si pretentios, dorm si la cort daca trebuie, dar cred ca pensiunea asta e de evitat. Dupa ce am cautat 2 ore cazare in Valiug si Garana, totul fiind plin, am ajuns la aceasta pensiune. Ne-a fost prezentata in scarba o camera cam mizerabila cu o baie comparabila ca dimensiuni si curatenie cu cele din personalele CFR. Desi eram ingrijorati ca nu gasim cazare nicaieri am zis pas. Si bine am facut fiindca pana la urma am gasit ceva foarte dragut si curat in Brebu.

adrian (15-08-2011)
1 / 10
va rog frumos sa nu luarti in seama primul comentariu fata de conditiile minunate de cazare, nimic decat minciuni. cred ca este postat de cele doua specimene din epoca ceausista care va intampina de la intrare. el se lauda ca a fost mare director la tabere. fereasca Bunul Dumnezeu sa mearga copii la ala in tabara. toata pensiunea e un chici din cap in coadA, FACUTAdin materiale cred fuarate din taberele pe la care asta a fost director, spre exemplu in camera in care am stat in tavan pentru a astupa golurile au fost batute 3 usi de dulap. Bucataria? o, mare mizerie. pentru care cuvintele nu sunt de ajuns doar daca neinspirati ve-ti fi o sa ajungeti sa vedeti cu ochii vostri. Dar ca si cum toata mizeria din locatia sus amintita nu ar fi de ajuns, caci pensiune nu poate fi denumita, atmosfera sumbra va fi completata de nesimtirea celor doua specimene carora nu le putem spune gazde ci doar impostori in turism.

Clau (15-08-2011)
Buna ziua prieteni ai muntelui, incep acest coment deoarece am fost si eu la pensiunea BRIZA MUNTELUI ( SENATORIUL DIN GARANA) . Daca nu stiati , el chiar exista . Pai sa incepem cu inceputul : am cautat cazare la Garana , bineinteles fara sa mai citesc comenturile pentru ca ma grabeam , si uite asa am ajuns in Garana la briza muntelui , afara erau 2 margarete , una acoperita cu banda adeziva ( probabil a pierdut-o cu ceva vreme in urma) .Pensiunea din lemn , care trepideaza la orice pas , oriunde ai sta, camera destul de ok , dar cu un pat inalt de vreo 10 cm , asa din scandura , ok am durmit si in cort , baie mica , dar mica nu asa , in miniatura , ca si cele de copii de la gradi . In fine sa trecem la personal , caci de aceea va scriu acest coment, pai din cate am aflat proprietarul si gazda noastra este fostul director de la tabere din Garana de pe vremea lui Ceasca , si uite asa a stat Dl Bogdan pana la 2 noaptea , bineinteles dl Bogdan , beat fiind , ne-a vandut toata seara bancuri ieftine si libidinoase ca si el , asta nu ii nimic , dar s-a mai luat si de sexul frumos ( cum zicea el ) care era cu noi . Si uite asa ne-a plictisit dl Bogdan in prima noapte . A-2-a noapte a fost si mai frumoasa . Acelas Bogdan , a venit pe la ora 22 , cand noi incercam sa facem un ciaun , sa ne spuna ca ni-l rastoarna , pt ca el trebuie sa se culce si sa stinga focul pt ca noaptea trecuta s-a culcat la ora 2 . In cele din urma , au mai venit niste prieteni ai muntelui din Timisoara care si eu au incins un gratar pe la aceias ora 22. Bine inteles ca Bogdan a fost scos din minti , de data asta nu era baut... Dupa ce am mancat si noi si prietenii nostrii din Timisoara , am ramas in curtea din spate intr-un fel de sopron 5 persoane , sa mai pozestim , iar pe la ora 12 , apare Bogdan cu o falca in cer si cu una in pamant , ca el vrea sa doarma si ca sa plecam la culcare sa stinga becurile , ca el are gestiune acolo si ca trebuie sa se odihneasca , bineinteles dupa scurte si aprige discutii in contradictoriu a ajuns sa spuna ca cei 80 RON pe care i-am platit pe noapte nu includ CA EL SA STEA CU NOI PANA CAND AVEM CHEF , si daca stau sa ma gandesc nu stiu pentru ce m-am dus in acest mini concediu , decat sa ma relaxez , si uite vine un comunist ca si asta care crede ca inca gestioneaza taberele de pe langa Resita . JENANT , JENIBIL , NU AM SA MAI MERG NICIODATA , SI VA RECOMAND ACELAS LUCRU..... Toate bune...

ramm (16-08-2011)
tot ce a spus clau + personajul care are locul este un gretos si libidinos ...pfui ceva mai rau decit cel mai urat gand!!!NU MAI MERGETI ACOLO!!VA CULCATI CIND VA ZICE PERSONAJUL NU CIND VRETI VOI SI RISCATI SA VA INTREBE SOTIA DACA MAI AVETI CU CE SA O ...DACA NU VA AJUTA EL!!!

bilutza (18-08-2011)
Imi pare rau ca intr-un peisaj de basm se afla o pensiune de nici macar o margareta cu toate ca afara proprietatrii ei afisau doua margarete. Totul este ingrozitor incepand cu conditiile de cazare si terminand cu personalul care pare desprins din filmele anilor 70 ceausiste. Acolo daca ai platit camera nu ai voie sa faci nimic cu toate ca am intrebat inainte foarte resectuos daca putem sa facem gratare raspunsul a fost afirmativ iar apoi am fost intrebati cand terminam ca daca nu "ni le arunca". Esti ca la sanatoriu te culci la 10 si te trezesti la 8. Nu pot sa va descriu ce mizerie era in bucatarie. In fine sfatul meu este sa nu mergeti acolo , sunt o gramada de pensiuni frumoase care merita toti banii.

Alina (13-10-2012)
1 / 10
MIZERABIL e cuvantul de ordine la Briza Muntelui. Camerele au pereti asa de subtiri, incat se aude orice miscare din casa sau cabana sau ce vrea sa fie chestia aia facuta din resturi si carpeli. Miroase gretos a mancare in camere. Apa calda e chestie de noroc. Mancarea proasta si ieftina nu e o problema, pentru ca e extrem de putina. Cortul si mancarea din conserve sunt alternative indiscutabil mai bune!!!

Ruxandra (13-10-2012)
Absolut de nerecomandat! - Apa calda curge o zi da, o zi ba (din pacate nu am putut pleca dupa primele 5 minute...). - Turistii stiu cu precizie ce se gateste in bucatarie, pentru ca mirosurile din bucatarie se retrag in camere (nu vreau sa presupun ca fug de mizeria de acolo). - In fiecare moment fiecare turist stie (in camera fiind) cu precizie ce fac vecinii (inclusiv baie, dus si altele). - Bucateresele care si servesc (continuu incruntate) sunt specializate pe piure (cartofi fierti si apoi batuti cu apa si poate extrem de putin lapte) si salata de varza (sa coste cat mai putin mancarea probabil), supele sunt facute din cuburi de supa, etc. De cantititate si de factorul nutritiv nici nu vreau sa vorbesc. Asta doar in cateva cuvinte, o experienta pe care o recomand doar masochistilor si celor care nu au absolut de nimic de povestit nepotilor...

cristidu (16-10-2012)
Daca din greseala ati nimerit aici, aveti de ce sa regretati... Mult mai inspirat ar fi sa dormiti in padure decat la... "Briza muntelui"... (are muntele briza? Culmea este ca am nimerit aici in cadrul unui seminar la care au fost prezenti si oaspeti din strainatate... Proasta inspiratie. Asa cum bine scria cineva mai sus, "gazdoiul" (un animal cu un cap mare cat o banita, parca iesit de curand din pestera... ) a tinut sa ne spuna cu mandrie ca toata sandramaua asta ridicata pe post de pensiune, este conceptia sa. Lucru usor de observat. Sine de tramvai, ferestre adunate de la alte cladiri dezafectate, fel de fel de fierotenii, toate astea aveti ocazia sa le vedeti la pensiunea Briza Muntelui. Cand un coleg a reusit sa se taie pe frunte intr-o streasina ce atarna deasupra intrarii, replica proprietarului a fost: "Da, cum ati reusit?" Halal loc!

Newsletter cazare

Abonati-va la newsletter-ul roTurism pentru a primi oferte speciale de cazare, cu reduceri de la partenerii nostrii pe e-mail

Abonare Dezabonare

► Curs valutar

Curs valutar:

► Linkuri sponsorizate:

Impianti dentali Optimizare site pentru motoare de cautare

Cazare hoteluri si pensiuni | Promovare turistica | Forum turism | Despre noi | Parteneri | Contact