Cazare Lepsa - prezentare Pensiunea Damatis Lepsa. Descriere, adresa, numere de telefon si poze Pensiunea Damatis Lepsa

clinica implanturi dentare bucuresti

Pensiunea Damatis - Lepsa

40 capacitate     categorie

Pensiunea Damatis, situata in localitatea Lepsa, judetul Vrancea, dispune de 40 locuri de cazare in camere matrimoniale, twins si apartamente, toate clasificate la trei margarete, conform standardelor europene.

Dotarile Pensiunii Damatis sunt corespunzatoare acestei clasificari, turistii beneficiind de TV, internet, frigider, telefon si o priveliste deosebita de pe balcoanele care doteaza 15 din cele 17 spatii de cazare.
Pensiunea Damatis dispune si de un spatiu de ralaxare cu sauna si jacuzzi amenajate intr-un cadru intim deosebit.
Cand vremea nu va permite sa admirati peisajele salbatice ce definesc intreaga zona, pensiunea va ofera la subsolul cladirii o sala amenajata cu bar, biliard si doua piste de bowling profesionale, unde uitati de trecerea timpului

Galerie foto - poze Pensiunea Damatis, Lepsa

0722 403492
Site
www.pensiunea-damatis.ro

Va rugam sa mentionati ca ati gasit oferta pe roTurism.com cand sunati!

roTurism » Vrancea » Cazare Lepsa pensiuni si hoteluri Lepsa

Adauga comentarii despre cazare/pensiunea Tipareste detaliile despre cazare/pensiunea
Comentariile vizitatorilor despre Pensiunea Damatis din Lepsa
maria (07-03-2009)
9 / 10
buna ziua, am fost la Lepsa saptamana trecuta si am stat la pensiunea Damatis si pot spune ca mi-a placut - cazarea e excelenta, conditiile sunt foarte bune, depaseste cu mult 3 margarete, intreadevar te poti rasfata acolo, putand beneficia in cadrul pensiunii de un tratament demn de un hotel de 5 stele - sauna, jacuzzi, sala de bowling, biliard, ca sa nu mai spun de confortul din camere. Dar cu toate astea exista o nemultumire si anume restaurantul de la pensiune, unde mancarea nu era asa cum ar trebui sa fie si s-o poti manca cu incredere, si asta pt. ca prin farfurie mai gaseai si fire de par........pacat, poate ca ar trebui mai multa atentie acordata si restaurantului.

Pensiunea Damatis (12-03-2009)
Stimata Doamna Maria, Ne bucuram pentru aprecierile facute,insa in ceea ce priveste incidentul din restaurant ,trebuia adus imediat la cunostinta conducerii s-au consemnat in cartea de onoare aflata la receptie.Doar in felul acesta a-ti fi putut contribui la imbunatatirea serviciilor din restaurantul nostru.In acest sens, asteptam din partea dumneavoastra data incidentului si numele complet al persoanei ce a completat fisa de cazare astfel incat sa putem identifica personalul responsabil de acest incident. Conducerea Pensiunii Damatis,

gina (20-03-2009)
9 / 10
de cand am descoperit salata bulgareasca la voi , o pregatesc mereu acasa.As vrea totusi sa stau cazata sa vad cum e.Multa sanatate si numai bine!

Sanda (19-07-2010)
10 / 10
As fi dat 10 cu felicitari, dar nu exista optiunea. Ne-am simtit foarte bine la Damatis, unde am gasit o atmosfera calda, conditii de cazare superioare celor 3 margarete, un personal amabil si atent (in special la restaurant), preturi mai mult decat accesibile. Si liniste, multa liniste. Felicitari si .... sa nu coborati stacheta.

george (23-08-2010)
Hmm, sper ca aprecierile sa fie ale turistilor si nu ale altora... Intentionez sa ajung acolo, am studiat in net, imi place cum arata comparativ cu celelalte, sper sa fie ok. Multa sanatate administratiei si salariatilor!

Dan (08-11-2010)
8 / 10
Tocmai am venit de la pensiunea Damatis unde am stat un week-end si as vrea sa scriu cateva observatii personale. Pro: - spatiul de cazare in apartament e foarte generos, cu un balcon mare. - locuri de parcare multe in curte, mult spatiu liber in jur, liniste. - meniul foarte ingrijit conceput, prietenos, iar ceea ce am mancat a fost foarte gustos dupa parerea mea. - am rugat sa ni se dea mai multe prosoape si am fost ajutati imediat. - s-a golit cosul de gunoi a doua zi. - pretul apartamentului e similar cu altele din zona sau cu doua camere duble (165 lei la inceputul lui nov 2010), desi conditiile sunt cu mult mai bune din cate am vazut in poze, dar si la fata locului recunoscand din masina vilele vazute in poze. Contra: - canapeaua nu era tocmai curata si scartaia ingrozitor de cate ori ne intorceam de pe o parte pe alta. - am prins doua zile in care a fost oprit curentul in toata Lepsa vreo 5 ore in prima zi la pranz si de la 10:00 la 16:30 a doua zi (sambata si duminica!). Baia nu are geam asa ca dupa ce am inchis usa a trebuit sa folosim lumina telefonului pentru a vedea unde e toaleta. In camera era o lumina de veghe alimentata de generatoare, ar fi fost bine sa fie inca una la fel in baie. - prima zi am prins vant puternic, noaptea a fost rece desi caloriferele erau la 5, a doua zi s-au incins tare si le-am tinut la 3. - chelnerii au uitat in prima dimineata sa puna ceaiurile pe nota, iar la pranz la fel cu limonada; poate este o metoda de a-si rotunji veniturile. Atentie directiunea! Nu da bine. As fi scris direct catre conducerea pensiunii daca gaseam un email pe site-ul www.pensiunea-damatis.ro. - am senzatia ca locatia este sensibil mai rece si mai expusa la vant decat in zona centrala a statiunii, dar nu sunt foarte sigur de asta. Au fost inca mai multe momente cand iesind din pensiune ne lua vantul si la cativa km intr-un sens sau altul era placut. Una peste alta noi ne-am simtit bine pentru ca zona e foarte frumoasa toamna, mai ales Cheile Tisitei. Rog conducerea sa nu imi raspunda pe aceasta cale, caci nu voi reveni pe aceasta pagina. Poate vom reveni la Damatis anul viitor si m-as bucura ca unele lucruri sa se imbunatateasca.

Newsletter cazare

Abonati-va la newsletter-ul roTurism pentru a primi oferte speciale de cazare, cu reduceri de la partenerii nostrii pe e-mail

Abonare Dezabonare

► Curs valutar

Curs valutar:

► Linkuri sponsorizate:

Impianti dentali Optimizare site pentru motoare de cautare

Cazare hoteluri si pensiuni | Promovare turistica | Forum turism | Despre noi | Parteneri | Contact