Cazare Durau - prezentare Pensiunea Maria Durau. Descriere, adresa, numere de telefon si poze Pensiunea Maria Durau

clinica implanturi dentare bucuresti

Pensiunea Maria - Durau

54 capacitate     categorie

Amplasata la poalele padurii, Pensiunea Maria este locul ideal pentru petrecerea unui reconfortant concediu.

Deosebit de atractiva prin design, Pensiunea Maria este primitoare, avand
- 14 camere cu 2 locuri
- 2 camere cu 3 locuri recomandate familiilor cu copii.
Confortul acestor camere este binecunoscut, iar privelistea incanta prin bogatia de culori.

Dotate cu Tv , baie proprie, si frigider, camerele pot fi rezervate si de catre grupuri ce pot beneficia de reduceri. Casutele, in numar de 10, au 2 locuri au gratar apropiat destinat turistilor.

Verile racoroase si iernile blande fac pensiunea sa fie potrivita pentru concedii in orice perioada a anului.

Restaurantul Pensiunii Maria de 45 de locuri si terasa rustica de 30 de locuri pot primi de asemenea turisti pentru un gratar in linistea oferita de cadrul natural deosebit. Terasa cu flori are vederea spre impozantul masiv ce domina intreaga zona de secole.

Restaurantul gateste "a la carte" meniuri traditionale si speciale, atat din bucataria traditionala romaneasca cat si internationala.

Galerie foto - poze Pensiunea Maria, Durau

Contact Pensiunea Maria Durau
Adresa
Durau

Telefon
0233 256653
0744 197349
0744 702434

Va rugam sa mentionati ca ati gasit oferta pe roTurism.com cand sunati!

roTurism » Neamt » Cazare Durau pensiuni si hoteluri Durau

Adauga comentarii despre cazare/pensiunea Tipareste detaliile despre cazare/pensiunea
Comentariile vizitatorilor despre Pensiunea Maria din Durau
popescu mara (23-10-2007)
da ce sa spun frumusica dar nu de nta 10

Cristina (17-07-2008)
9 / 10
Foarte frumos si foarte curat, am fost foarte impresionata si eu si sotul.Am fost la pensiunea Maria septembrie 2006 ar merita nota 10 daca ar avea si un restaurant , dar cred ca acum . o recomand tuturor.

mihaela radu (10-10-2008)
10 / 10
conditii foarte bune,peisaj superb,liniste si discretie sunt cuvintele care caracterizeaza pensiunea Maria.Mergeti cu incredere si veti gasi camere mari cu baie in camera ,balcon ,frigider,acces la bucatarie,preturi bune .

hriscu lory iulia (17-11-2008)
este o pensiune de nota 10 cu foarte bun gust este pensiunea unde eu si cu sotul meu am petrecut an septembrie cateva zile minunate aici ne-am petrecut noi luna de miere o recomand tuturor celor care vor sa petreaca craciunu sau revelionu este o pensiune cu foarte foarte bun gust

axwell (04-01-2009)
1 / 10
Pensiunea arata bine, insa ospitalitatea persoanelor care o administreaza, lasa de dorit. Inca din momentul in care am ajuns la aceasta pensiune m-am simtit ca si cum proprietarii ne-ar fi alungat pe usa afara. NE-AU IMPUS RENEGOCIEREA PRETULUI DE CAZARE, IN NOAPTEA DE REVELION NE-AU ATRAS ATENTIA PE LA ORA 2:00 CA NU SE POT ODIHNI DIN CAUZA MUZICII si multe alte fleacuri, dar care nu trebuiau sa apara din momentul in care noi am venit si am inchiriat aproape toata vila. CU SIGURANTA NU VOM MAI VIZITA ACEASTA PENSIUNE! E O RUSINE PENTRU TURISMUL DIN ROMANIA.

mim (04-05-2009)
toate bune si frumoase la aceasta pensiune ,mai putin un lucru,caldura fratilor,era e la ora 18 pana la 8 dimineata.tinand cont ca de 1 mai a fost un pic mai rece cam trebuia sa fie caldura data mai mult.ne-a fost cam frig in camera,mai ales ca aveam si pereti destui afara.in fine,interiorul foarte dragut si curat,apa calda,oparita nu alta.

Vlahu?? (31-05-2009)
1 / 10
Sunt cele mai neprimitoare si crude persoane pe care le-am cunoscut.Nu tot ceea ce promit este adevarat, au spus ca au cabanute in perfecta stare si cu dusuri cu apa calda dar nimic, au inchis apa calda sa nu consumam...paianjeni si gandaci veti gasi in orice lenjerie, gauri in podea si daca aveti noroc cate un serpisor sau 2 soricei... Nota 1! Pentru binele vostru nu mergeti acolo...

mihaela (08-09-2009)
4 / 10
Am fost in septembrie si am stat 4 zile, din poze si de pe diferite site-uri de pe internet arata foarte bine, dar nu este in niciun caz pensiune de 3 margarete. Camerele si baile sunt foarte mici, baia cu dus este foarte mica abia incape o persoana, wc-ul curge cand tragi apa,la cea mai mica atingere tot ce este in baie sta sa cada. Balconul este la comun cu inca 2 camere si nu exista nici un scaun unde poti sta. Nu exista internet la receptie. Nu se fac plimbari cu vaporasul. Ospitalitatea lasa de dorit. Drumul de la strada si pana la pensiune este in panta, neasfaltat, plin de gropi si pietre. Nu merita cei 100 lei/zi/camera.

cristia andrei (28-09-2009)
10 / 10
Am petrecut cateva zile minunate acolo peisajul e unic,am gasit linistea p care o cautam . conditiile au fost foarte O.K pacat de infrastructura ce duce acolo

CojocaruMaria (04-11-2009)
Am stat 5 zie in toamna asta la pensiunea Maria din Durau...am fost cu un copil mic de un 1 si 3 luni. Ne-am simtit bine, nu avem ce reprosa. Gazdele au fost de treaba. Cu siguranta vom mai reveni cand puradelul o sa fie mai maricel sa putem urca si noi macar pana la Cabana Fantanele!

Silvia (16-06-2010)
Am stat la ei. Frumusel in interor, dar cred ca mai au de "lucrat" la tot... Ce sa spun...? Bucataria are nevoie de multe... Am cautat o lingura sa mestec in mancare si cred ca le-au furat hoherii; am mestecat pana la urma cu un polonic gasit absolut cu totul intamplator... Pentru 80/zi mi s-a parut nedotata (bucataria cel putin avea doua tigai si cam atat...) si... slabut... Pacat ... ca altfel arata bine... In camera e ok, dar in rest... parea parasita....

Ionut (18-06-2010)
8 / 10
Doamna este putin cam acra.

CUCOS CONSTANTIN (27-07-2010)
1 / 10
AM STAT LA ACEASTA ASA ZISA PENSIUNE WEKEND UL TRECUT SI POT SA AFIRM CA NU AS MAI TRECE NICI ODATA PRIN ACEA CASA CONDUSA DE NISTE SNAPANI CU NUMELE DE GARBEA MARIUS SI MARIA 2 CARNATARI INFECTI

MARDARE DANIEL (30-07-2010)
2 / 10
AM STAT LA pensiunea aceasta vreo 4zile in luna iulie si vreau sa zic k in aceasta perioada nu stiu daca am putut sa ma odihnesc din cauza gazdelor si a personalului lor ,deoarece in fiecare zi erau SEDINTE pe tema incasarilor si programului de lucru de la pensiune si magazin,ptr ca d na are si un magazin in statiune iar personalul de acolo este cazat intro camera din vila motiv din care in acea pensiune este un dute vino continuu,cu personal si agenti de distibutie care o cauta pe doamna ori domnul ptr a da marfa sau comenzi ! AFARA in curte daca iesi ptr un gratar ori a sta nu se poate din cauza Zgomotului si a muzicii celolrlalti clienti sau turisti care sunt cazati la casute ori vila vecina PERLA care au aceeasi curte patronii fiind rude. ALT motiv de STRES SI NERVI fiind copii gazdelor care perturba linistea cu atv u conducandul prin parcarea pensiunii ori dealul din vecinatatea casei spre care au vederesi unele camere! DE REST nu mai de bine ,vila neavand restaurant masa o servesti intr o sala unde si acolo esti agasat de ceilalti clienti ori persoane venite in PROTOCOL. ASADAR vizitati aceasta vila si sigur plecati NAUCI de acolo.

mihai grigore (02-08-2010)
10 / 10
sunt comentarii urate dar dak vreti sa mergeti faceti-o e foarte frumos

GETA (03-08-2010)
E jale oameni buni..., daca doriti sa va tihneasca cateva zile de concediu, cu siguranta nu aveti ce cauta la aceasta pensiune. Eu am fost cazata cu sotul si copiii aici, si pot sa spun ca nu am auzit de la aceste gazde, MARIUS SI Maria Garbea decat panarama, scandal , se certau de la carnati, branza, fasole, dracu sa-i ieie de nemernici si hoti perversi ce sunt!!! Te prostesc pe fata efectiv...., intr-un fel te itelegi la inceput cu banii, ca la sfarsit sa te trzesti la cu totul alte surprize...!

cris (26-11-2010)
4 / 10
Nu stiu cu ce sa incep ...acesti patroni nu sunt acrii cum se spunea mai sus ...sunt niste oameni nesimtiti...am mers timp de 3 ani la rand la aceasta pensiune...in ultimul an cand am mers la camera fratelui meu se stricase wc fiind nevoit sa vina la camera mea mereu nu asta era problema ...problema a fost ca nu a scazut deloc pretul la camera lor cat ca am stat 3 noptii....a doua probl. am mers sa facem gratar si m i se parea foarte normal sa i mi ofere carbuni...am mers la madam Maria si i am spus k avem nevoie de carbuni ...ea a fost

a fost f draguta mergand sa ne aduca un sac...totul bine si frumos pana la plecare cand nici nu a scarzut pretul la camera cu probleme...si plus ne a mai pus sa platim 15 lei sacul de carbuni....sa nu mai vorbim de bucatarie in afara faptului ca este murdara nici nu ai ustensile...si acesti patroni nu sunt deloc ospitalieri....eu sunt foarte dezamagita

cris (26-11-2010)
10 / 10
Am mers anul acesta la Sucevita la Casa Rares...nu pot sa va descriu cum am fost tratati....dimineata cand ne am trezit a venit doamna de acolo cu cafea si lapte fierbine din partea casei...plus carbuni gratis si au de toate teren de fotbal...de tenis....foarte frumos si camera 80 de lei

un turist (02-01-2011)
2 / 10
Nu stiu cum sa incep... Pensiunea Maria din Durau...hororr, sa stiti ca tot ce s-a scris mai jos intr-o abordare negativista este si adevarat, am simtit-o pe propria piele. Daca ar fi sa enumar: "personajele" care administreaza pensiunea vorbesc foarte urat, se comporta cu turistii de parca iar deranja, nu ai voie sa asculti muzica tare (este in asa zisul hol al receptiei) o combina muzicala, care abeia "uruie". Si multe altele.......Pentru mine Pensiunea Maria ramane o experienta neplacuta...Rusine ca se da dreptul ca toti INFECTII sa faca turism in Romania... Rusine Madame Garbea (matroana pensiunii ca asa se numeste)

oana (02-05-2011)
9 / 10
Am făcut rezervare de Paşte dar după ce am citit comentariile ne-am dus cu inima puţin

Vladu Marius (18-07-2011)
1 / 10
Sunt niste oameni de nimic ,fara pic de respect pentru turisti si pentru cei dupa urma carora pana la urma isi castiga existenta .AVETI MARE GRIJA eu am facut rezervare si dupa ce am parcurs aprox 500km surpriza nu se mai gaseau camere libere ,cuvantul acestor oameni nu valoreaza nimic in fata turistului sunt niste oameni de nimic.

postolache claudiu (11-09-2011)
3 / 10
aceasta pensiune este administrata de niste rapeni de pe valea muntelui de unde si gradul de cultura generala si respectul fata de turisti

Dana (26-09-2011)
1 / 10
Am fost in acest weekend cu niste preiteni la pensiunea Maria si am ramas foarte dezamagita...Am ajuns destul de tarziu, pe la ora 21.00 si ne-am apucat de un gratar, iar pe la ora 12 a venit patronul care ne-a atras atentia ca vorbim si radem prea tare, asa ca dupa ce am mancat ne-am mutat in camera, unde dupa nici jumatate de ora in care am vorbit si glumit a venit patroana la usa sa se spuna:"Ori va potoliti, ori plecati!!" nu mi s-a intamplat niciodata asa ceva....M-am simtit groaznic...aveam rezervare pe 2 seri, insa pentru a doua seara ne-am mutat la o pensiune alaturata - Perla, unde ne-am simtit minuntat, iar gazdele sunt primitoare si serviciile ireprosabile.

Cristian Ionut (07-12-2011)
Sincer am crezut ca aceste comentarii rautacioase sunt postate aici de catre concurenta pentru a impiedica clientii sa le calce pragul, insa total fals...am descoperit asta pe pielea mea(si nu numai) am stat o saptamana in vila Maria.Vila este de sub 1 margareta: bucataria ffff slab echipata(aragaz ruginit cu butelie care scapa gaze daca nu este asezata intr-o parte), gandaci pe holul vilei; caldura la calorifere lipseste(afara erau -5C iar in camera +1!!!); televizorul din camera nu mai avea butoane iar telecomanda avea baterii roase in dinti(?!pentru scurge si ultima picatura de energie?!); mirosul era de ghena atat in camera cat si in minibar. Patronii vilei au un supermaket in Durau, unde gasesti mancarea de caine alaturi de produse de patiserie, casa de marcat nu este omologata si nu elibereaza bonuri, etc.Patroana(broasca cu ochelari, cum ii spun localnicii) este o mahalogioaica care este in stare sa se vanda si ea pentru un ban in plus. Patronul(un mustaciuos) umpic mai tacut insa tolomac si avar dupa bani.Pe net in prezentarile vilei apare si posibilitatea de a merge cu ATV-ul insa...ATV-ul de la vila este stricat(are doua cauciucuri taiate, nu a fost folosit de mult timp).Sfatul meu este(pentru cei care cauta o oaza de liniste, etc): NU VA DUCETI LA VILA MARIA DIN DURAU...am sa "afisez" acest comentariu pe mai multe Site-uri de specialitate, in ideea ca va pot ajuta in a evita astfel de CAPCANE/TEPE din Turismul Romanesc.ACESTE RANDURI AU FOST SCRISE CU SINCERITATE.Multumesc frumos

nichi (11-12-2011)
8 / 10
Merg acolo din 2006 bineinteles ca nu e sofitel hotel dar privelistea e super si cei de acolo sunt o.k...Comentariile rautacioase si atacurile la persoana se datoreaza ultimii achizitii unui range rover sport ultimul tip.Ce sa facem ?..Traim in Romania,iar capra vecinului trebuie sa moara.Asta e parerea mea.

Cristian Ionut (16-12-2011)
1 / 10
Draga "nichi" sau draga doamna Maria...nimeni din cei care au comentat "rautacios" nu au pomenit de masina aceea(!?)...noi am stat la "pensiunea" Maria nu in masina aceea.(spre stiinta dumneavoastra eu am un X5 de 450 cai, modificat...asa ca...scutitine va rog frumos cu aceasta distragere a atentiei de la topicul acestor comentarii!!!).Daca doriti va pot suna ... lasati un numar de telefon sa discutam si sa va demonstrez ca nu este vorba de rautate si nu mint.Cu stima, Cristian Ionut

Dan (27-06-2013)
As fi dorit si eu sa pot sa-mi spun parerea despre aceasta pensiune. Din pacate insa dupa ce am facut o rezervare cu 3-4 zile inainte, si cu o confirmare de 24 de ore inainte de cazare, cand am ajuns la fata locului sa-mi iau camera mi s-a comunicat ca au dat camera la altcineva. Sub pretextul ca am fost sunat de 4-5 ori in decursul zilei si nu am raspuns la telefon. Lucrul destul de greu de crezut, ar fi trebuit sa gasesc macar unu din acele apeluri pe telefon. Eu cred ca fiind un weekend aglomerat proprietarul a preferat sa dea camera la cine a licitat mai mult, sau poate chiar la ceva cunostinte, anuland cu usurinta rezervarile facute de turistii pe care nu ii cunoaste. Aceastea fiind spuse nu recomand Pensiune Maria din cauza neseriozitatii proprietarilor care o administreaza.

Newsletter cazare

Abonati-va la newsletter-ul roTurism pentru a primi oferte speciale de cazare, cu reduceri de la partenerii nostrii pe e-mail

Abonare Dezabonare

► Curs valutar

Curs valutar:

► Linkuri sponsorizate:

Impianti dentali Optimizare site pentru motoare de cautare

Cazare hoteluri si pensiuni | Promovare turistica | Forum turism | Despre noi | Parteneri | Contact