Cazare Toplita - prezentare Pensiunea Platon Toplita. Descriere, adresa, numere de telefon si poze Pensiunea Platon Toplita

clinica implanturi dentare bucuresti

Pensiunea Platon - Toplita

16 capacitate     categorie

Iarna functioneaza 2 partii de schi dotate cu teleschi si instalatie nocturna. Accesul la Pensiunea Platon este pe drum asfaltat cu parcare inchisa, bar cu biliard, acces gratuit la bucatarie dotata inclusiv masina spalat vase, incalzire centrala.

Pensiunea Platon dispune de 7 camere cu baie, tv cablu,

0744 591832
Site
www.ancona-p.ro

Va rugam sa mentionati ca ati gasit oferta pe roTurism.com cand sunati!

roTurism » Harghita » Cazare Toplita pensiuni si hoteluri Toplita

Adauga comentarii despre cazare/pensiunea Tipareste detaliile despre cazare/pensiunea
Comentariile vizitatorilor despre Pensiunea Platon din Toplita
jon (19-11-2007)
1 / 10
baru naspa trebuie aranjat si pretury mai big

Adina (15-03-2010)
4 / 10
Amatoare de ski fiind, am cautat cazare pe internet si am gasit aceasta locatie. Am sunat miercuri pt rezervare pe weekend si dl Platon personal, m-a asigurat ca e ca si rezolvat. Pt ca plecam din Cluj si nu doream surprize, vineri seara am mai sunat o data, sa confirm rezervarea - de data aceasta am primit ok-ul de la d-na Platon Dar sambata la 11, ajunsi la fata locului, surprize-surprize !! O d-ra plina de sine (si la propriu si la figurat) ne-a taiat-o sec : ati venit degeaba, vila e ocupata toata pe weekend...si ne-a luat la rost...de ce am sunat pe mobil si nu pe fix ?!? (pe site apar ambele numere...de unde sa cunosc eu obiceiurile casei?) Nu am renuntat asa usor, l-am sunat pe dl Platon, i-am explicat situatia si la insistentele dansului, d-ra a catadicsit sa sune in vecini, sa ne caute o alta gazda. V-o recomand cu caldura pe d-na Schuller, tel 0751089783. Iar la vila Platon....mai ganditi-va inainte de a telefona...macar pana isi lamuresc problema cu cine face rezervarile si pe care telefon.. Partiile excelente, tarifele super !

silvia (25-07-2010)
3 / 10
aveti grija cand mergeti la pensiunea platon,nu au restaurant propriu,vorbesc prin vecini unde poti manca,daca esti cu bilet rezervat,si d-na platon are grija sa te jecmaneasca de bani pt micul dejun care e inclus in pret,si cu igiena stau la pamant,in 8 zile cat am stat nu a schimbat lenjeria de pe paturi ,iar prosoape sunt din economie.dupa 5 zile a catadicsit sa ne schimbe doar prosoapele de fata,de parca alea de corp nu necesitau schimbate,deci intr-un cuvant sunt de nota 3

Petru (21-08-2011)
2 / 10
August 2011, aceeasi patanie ca si in cazul pomenit in 2010: am rezervat cu o saptamana mai devreme, am primit reconfirmare, apoi vineri am plecat la drum, vreo 400 de km, pe drum mi-a venit sa verific rezervarea si am fost trimis la plimbare, cica eu insumi am renuntat in zilele din urma. Auzi domnule, eu renunt si tocmai eu nu am habar de ceea ce am facut. Eu cred ca oamenii astia sunt dusi cu pluta rau de tot. Zona e superba, pacat de asemenea manageri de turism, el - adica dl. Platon cica este si Primarul orasului. Halal! Cautati pe la altii, numai la Platon nu sunati!

Alexandru (06-05-2012)
9 / 10
Am fost la pensiunea Platon in mai 2012, si am fost tratati foarte bine, contrar celor spuse aici. Nu am avut probleme cu rezervarea, iar personalul s-a purtat foarte frumos. Intr-adevar, nu are restaurant propriu, dar micul dejun este servit in fiecare dimineata acolo, iar in restul zilei se poate comanda mancare de la Restaurantul Izabela, care are mancare delicioasa. Livrarea se face la pensiune. In plus, la 3 km de pensiune se afla si o herghelie, unde puteti calari la preturi foarte bune.

emil (28-05-2012)
2 / 10
Dau nota 2 pensiunii domnului primar pentru "grija" pe care o are fata de superbul caine pe care il are, animal care traieste in propriile excremente. Intr-o tara civilizata, unde exista cu adevarat Politia animalelor, domnul primar ar fi cel putin amendat. Asta spune totul despre curatenia de la aceasta pensiune, in general. Sfatul meu este sa cautati in alta localitate, cu banii pe care ii cere d-na Platon se poate gasi ceva mult mai bun. Cat despre oras, jalnic!

Ana Popa (08-01-2013)
4 / 10
Pretul este mare pentru conditiile pe care le ofera pensiunea. Curatenia lasa de dorit, peste tot. Baia camerei in care am stat era foarte mica si nu parea curatata bine, praf adunat in ghemotoace in camera, canalizarea probabil cu probleme, caci mirosea din bai foarte tare. Pentru acoperit exista cate o patura de o persoana, ceea ce iarna nu e suficient, pentru ca in zona este foarte frig. Mentuinez ca presiunea la dus era foarte mica, deci riscul sa ramai cu sapunul pe tine si sa vina un firicel de apa rece era destul de mare. Mi-a placut semineul si spatiile comune, bucatarie si camera de luat masa, care sunt mari. Totusi, in bucatarie e nevoie de un calorifer. Bucataria este utilata incomplet.

matei adrian (21-06-2013)
1 / 10
buna ziua, as vrea sa multumesc celor care au comentat pentru a sti sa nu ma cazez aici, era sa fac o greseala

Ioana (03-01-2014)
4 / 10
Aparent familia Platon pare ff draguta si amabila, insa ajunsi la destinatie realizezi ca situatia este alta. Grupul meu a inchiriat vila integral pt 6 zile, timp suficient sa imi fac o parere. Plusuri: caldura si apa calda non stop, living mare, semineu Minusuri: - la telefon ni s-a spus ca nu locuieste nimeni in vila, doar 2 fete care se ocupa de intretinerea caldurii, curateniei...cand am ajuns am descoperit ca la etajul 1 aveau apartament proprietarii, iar la parter avea si un domn in chirie.Intrarea era comuna. - bucatarie incomplet utilata - camere cu igrasie - cabine de dus ff mici, abia reusesti sa intri in ea iar scurgerea era infundata iar apa iesea afara - curatenia lasa de dorit in special in baie si bucatarie - se perindau tot felul de persoane dubioase..italieni pe la una din fetele angajate, diversi vizitatori ai familiei..intimitate zero, siguranta cu semnul intrebarii - nu ai voie sa asculti muzica tare..desi initial s-a spus ca nu sunt probleme..pe parcurs ne-am trezit cu observatii..in conditiile in care, repet, vila era inchiriata integral - micul dejun are o consistenta zero: ni s-a spus ca vom primi doua feluri de mezeluri, branza, unt, ou,gem..asa a fost..insa mezelurile erau cat foaia de hartie..2 felii dar niciodata intregi, erau taiate in doua sau in 3, ou fiert primea fiecare persoana doar jumatate(si asta doar in prima zi, apoi a disparut), un cub de branza topita no name, un cubulet de unt si o lingura de gem..suficient,nu? - la plecare ni s-a atras atentia ca s-au spart vreo 5 pahare si 4 cani si ca trebuie sa dam 5 ron de bucata..am ramas uimiti de nesimtirea lor in conditiile in care nu aveau nici macar un set complet..in momentul in care le-am cerut sa ne arate cioburi gasite, sau vreun proces verbal au renuntat la idee.. - la momentul rezervarii dna Platon a specificat ca cele doua angajate fac ture si ne stau la dispozitie cu curatenia, facut mancare chiar si calcat..din bun simt noi nu am apelat la ele si ne-am gospodarit singuri, insa una din ele prefera mai mult sa stea pe net sau la tv decat sa faca macar curat, iar in ultima zi a si tinut sa ne mentioneze ca ne-a spalat paharele desi nu era obligata.. - pe intreg sejurul nu s-a schimbat lenjeria, prosoapele, nu s-a completat hartia igienica sau sapunul lichid Zona este pitoareasca, partia ff faina, preturi mici..insa mare grija la cazare aici!!

Adrian (06-01-2014)
3 / 10
Destul de modeste gadele acestei pensiuni. Am facut revelionul 2014 aici si nu ma pot declara multumit. Ca si ceilalti comentatori tin sa adaug ca la capitolul curatenie mai este de lucrat, baile si cabinele de dus foarte mici si inghesiute, camerele frumusele dar neingrijite, paturile sunt twin toate si unite, in plus nu au o pilota dubla cu care sa se inveleasca 2 persoane, mai departe, in una din camere are o pompa sau ceva de la centrala care scoate zgomot infernal noaptea, ventilatoarele din bai la fel zgomot puternic. Gazdele si administratorii sunt cam dificile si ne-au si cam mintit, cand am rezervat au zis ca nu mai sta nimeni acolo decat fetele care fac curatenie, cand am ajuns acolo defapt erau si gazdele, fica lor plus inca 2 prietene de ale ficei lor si intr-o noapte si administratorul. Adaug ca in seara de dupa revelion administratorul si doamna "primarita" ne-au cam stricat petrecerea acuzandu-ne ca avem muzica prea tare si sa zicem merci ca in noaptea de revelion nu ne-au zis nimic de chestia cu muzica (aici i-am citat pe ei). Si ca sa fie totul frumos la urma cica am spart 10 pahare (in conditiile in care ei au 10 de toate si nu sunt de acelasi fel), apropo, la capitolul vesela sunt praf... Singurele lucruri bune au fost ca am avut caldura si livingul frumos dar la care mai este de lucrat... inca un aspect neplacut, nu exista lumina la gratar. Dupa acest revelion am ajuns la concluzia ca unii sunt mult prea departe de ce pretind a fi, nu stiu sa faca turism, pacat de partia din apropiere, sper ca vecinii lor de la celelalte pensiuni sa stie sa-i atraga pe turisti.

Ionela (09-01-2014)
10 / 10
Da , sunt fel si fel de oameni,comentarii aiurea,am fost la pensiune,defapt mergem an fiecare an peisaj de neuitat ,gazdele foarte primitori,curatenie,an camere lenjeri albe imaculate,placut mirositoare,prosoape la fel,caldura ,au un semineu foarte dragut an living,e foarte placut sa stai la o vorba ..angajatele foarte dragute,mereu ne antrebau daca ne simtim bine si daca e cald an camere sau daca avem nevoie de ceva.BRAVO.D-ul primar e foarte atent si la orasel,e ordonat,se vede ca al intereseaza soarta cetatenilor,a facut multe an oras,din nimic a facut o minune,deci oameni buni daca nu credeti tot ce se divulga despre pensiune, singura pensiune din banfi cu bai proprii,living mare ,bucatarie,sala de mese.NO COMENT...Mereu ne-am distrat foarte bine.

IONELA (16-01-2014)
Nu credeti ce se divulga,despre pensiune...

Laci (20-01-2014)
7 / 10
A fost prima oara cand am ajuns la Toplita la schi,m-am uitat pe internet pentru cazare, mi-a sarit in ochi pensiunea Platon, dupa imaginile postate arata chiar super,,,,,dar ajunsi acolo, am avut mici surprize, cu toate ca mi-am facut rezervare inaite cu o saptamana, era sa ramanem pe drumuri din cauza unei neintelegeri dintre d-na Platon si angajatii dansei, dar noroc cu doamna Hajni de la receptie, care este o persoana foarte simpatica si primitoare a rezolvat situatia si ne-a creat o ambianta placuta....Noaptea a trecut destul de greu si plictisitor, fiindca nu au cu ce atrage oaspetii,,,,aveau o masa de biliard care mai mult e dezmembrata si nereglata, nu ne-am putut folosi de ea......Iar in camere intr-adevar era curatenie, fiindca personalul facuse, dar zugraveala, interiorul, amenajarea mai lasa de dorit, si pernele foarte pline cu pene iti rupeau gatul, nu te puteai odihni deloc....Omul merge sa se relaxeze sa se odihneasca dupa o zi de schi, si din pacate din cauza unor conditii nu [rea poate.....In ceea ce priveste caldura, a fost totul ok, dar micul dejun care e inclus in pretul de cazare, e bataie de joc...cateva felii de salam foarte subtire feliate nu-ti ajunge nici pe o masea...Parerea mea e ca in viitor d-nii patroni ar trebui sa puna mai mult accent pe comfort si pe partea de a atrage prin niste metode distractive pe oaspeti...De ex...macar sa repare masa de biliard, sau daca nu, atunci s-o scoata de tot.....Si in ultimul rand inca o data doresc sa multumesc d-nei Hajnal de la receptie, fiindca ea a fost cea care ne-a oferit ambianta placuta, si a incercat sa repare eroarea in legatura cu cazarea, ca noi sa ne simtim bine,,,Merita un bonus pt aceasta fapta din partea patronilor,,,,,(apropo, dupa cum citeam comentariile anterioare, au mai existat asemenea probleme,,,,,si sunt sigur ca tot timpul angajatii sunt acele persoane care trebuie sa rezolve problemele, de care de multe ori sefii nici nu au informatie......Dragi patroni, mai multa atentie la angajati, si rasplata pe masura!!)

Ioana (16-10-2014)
10 / 10
Săptămana trecută m-am cazat cu soțul la Pensiunea Platon,ne-am simțit ft bine ,caldura ,curățenie ,liniște.La Recepție doua doamne ft dragute.Mai revenim cu siguranță !

Daniel (16-10-2014)
8 / 10
Liniste ,frumos,caldura no comment.Mie imi place!

Newsletter cazare

Abonati-va la newsletter-ul roTurism pentru a primi oferte speciale de cazare, cu reduceri de la partenerii nostrii pe e-mail

Abonare Dezabonare

► Curs valutar

Curs valutar:

► Linkuri sponsorizate:

Impianti dentali Optimizare site pentru motoare de cautare

Cazare hoteluri si pensiuni | Promovare turistica | Forum turism | Despre noi | Parteneri | Contact