Cazare Moeciu de Sus - prezentare Pensiunea Preda Nicoleta Moeciu de Sus. Descriere, adresa, numere de telefon si poze Pensiunea Preda Nicoleta Moeciu de Sus

clinica implanturi dentare bucuresti

Pensiunea Preda Nicoleta - Moeciu de Sus

36 capacitate     categorie

Pensiunea este compusa din doua cladiri: una traditionala si una moderna, de

Contact Pensiunea Preda Nicoleta Moeciu de Sus
Adresa
Moeciu de Sus , str. Bangaleasa nr. 138

Telefon
0745 022 074

Va rugam sa mentionati ca ati gasit oferta pe roTurism.com cand sunati!

roTurism » Brasov » Cazare Moeciu de Sus pensiuni si hoteluri Moeciu de Sus

Adauga comentarii despre cazare/pensiunea Tipareste detaliile despre cazare/pensiunea
Comentariile vizitatorilor despre Pensiunea Preda Nicoleta din Moeciu de Sus
gresanu cristian (23-01-2007)
Atmosfera deosebita,bucatarie buna,ospitalitate!

PREDA EMIL (05-08-2007)
As vrea sa petrec, macar o seara !

Mihaela (13-11-2007)
1 / 10
Nu merita!Gazdele se uita la tine ca la circ.mancarea cica..e cu carne..de fapt te servesc numai cu oasele de la carne.Si nu va luati dupa poze camerele nu arata chiar asa de bine pe cat sunt de laudate.In schimb ZONA ESTE SUPERBA !!!!

marian (06-01-2009)
preturile prezentate nu sunt deloc valabile,pretul se face in functie de clienti ,daca pensiunea e plina cazarea te costa mai mult .am patit-o de sarbatori si cu rezervare facuta.mancarurile din meniu nu prea exista trebuie sa mananci ce iti ofera ei ,platoul traditional ti-l umple cu jumari,sunca ....?si costa 60ron si pleci nesatul de la masa si cu banii luati

Paul (10-01-2009)
2 / 10
grasanu asta minte ... e urat rau din cauza lor ...la bani este vorba aici ..fac pretu in functie de client, nu te saturi la masa si produsele sunt foarte scumpe..si nici camerele din a 2si a3a casa nu sunt asa cum sunt prezentate il imagini ..aveti grija cand vizitati aceasta vila sa confruntati si preturile din meniu si cele din care vin din nota de plata ptr ca nu corespund..la fel si camerele , iar daca vreti factura sa va luati gandu de la ea ptr ca nu da nicodata factura

Stoica Pete (17-03-2009)
10 / 10
Cu astfel de pensiuni se poate mindri turismul romanesc. Peisajul este ca in Elvetia la Sankt Moritz iar serviciul este de foarte buna calitate. Personalul este atent la oricare dorinta a clientilor. Din pacate, clientii au un comportament necivilizat, constatat de sussemnatul in doua ocazii pina acum. Astept cu nerabdae sa fiu din nou oaspetele acestei splendide pensiuni. Mai mult, vom organiza aici o intilnire aniversara de la terminarea facultatii in Brasov la care vor paticipa si colegi din Germania. Rog nu defaimati lucrurile, Adevarul iese la iveala in ciuda tuturor circotasilor.

Flory (18-03-2009)
5 / 10
Mare atentie daca v-ati hotarāt sa mergeti la pensiunea Nicoleta iarna. Noi am fost in luna noiembrie si abia in momentul cānd am intrat in camera fiul gazdelor a dat drumul la calorifer. Ne-a deranjat putin dar ne-am gāndit ca gazda a dorit sa se asigure ca nu incalzeste camera degeaba. Asadar am coborāt la masa unde am zabovit cam 2 ore. Revenind in camera ma constatat ca era cam la fel de frig. Mare ne-a fost mirarea cānd am pus māna pe calorifer si am constatat ca acesta nu fusese aerisit deci era doar partial incalzit. A venit din nou fiul gazdei, a aerisit caloriferul si abia dimineata se incalzise cāt de cāt in camera. Va puteti imagina ca ne-am culcat imbracati. In plus, rar mi-a fost dat sa intālnesc persoane la fel de false ca proprietara Nicoleta.

andrei (20-06-2009)
fratilor eu doar ce am fost acolo si e super..mancarea nu a fost asa grozava...iar cu caldura eu am avut si in iunie caloriferu dat drumu..neam distrat de belea

Gabi (28-07-2009)
7 / 10
Mi-a fost recomandata pensiunea Preda Nicoleta si este adevarat, zona este foarte frumoasa. Camerele mi-au placut. Erau curate, dotate cu tot ceea ce este necesar unui turist care vrea sa se simta bine si sa nu fie deranjat de zgomotul cotidian al orasului. Toate bune si frumoase pina ce in a doua seara de sedere, sotia se uita la televizor iar eu am intrat in camera, moment in care sotia imi spune sa vorbesc mai incet ca este cineva pe balcon. Efectiv am ramas interzis. Ma duc afara si stupoare; baiatul gazdei sarise de la balconul vecin si uda florile. Va inchipuiti ce frumas ar fi fost sa fim intr-o situatie mai intima. La reclamatia facuta ulterior gazda(ea) si-a cerut scuze, iar gazda (el) a zis ca fiu-sau era pe balcon ca sa lege un ghiveci cu sirma ca statea sa cada.Aiurea daca se poate lega ghiveciul cu stropitoare inseamna ce sunt dus cu capul. Asa ca dragii mei, daca nu vreti sa va fie violata intimitate va sfatuiesc sa inchideti usa la balcon si eventual sa trageti si perdelele. Rusine sa le fie.. Concluziile le trageti dumneavoastra.

Vilceanu Cristian (05-08-2009)
10 / 10
Nu credeti tot ce se spune de rau despre pensiune.Am fost acolo de curand si totul a fost peste asteptarile mele. Nu stiu unde au mancat cei ce reclama,dar eu unul am fost impresionat de calitatea mancarii, de portiile generoase si de curatenie. Ospitalitatea gazdelor, te determina sa-ti doresti sa revii. Amenajarile din pensiune satisfac toate pretentile.Preturile,raportate la ceea ce se ofera sunt satisfacatoare. Va recomand cu sinceritate sa vizitati aceasta pensiune si sunt convins ca nu o sa regretati.

LUCICA (05-08-2009)
"o SAPTAMANA DE VIS"- asa pot sa descriu perioada petrecuta la Pensiunea Preda Nicoleta, impreuna cu 45 de copii si 30 de adulti. Pentru ca suntem din cadrul unei scoli particulare de limbi straine,( din Bucuresti) am organizat aici o "TABARA DE ENGLEZA". Doresc sa fac precizarea ca ne-au fost create toate conditiile legate de spatiile de desfasurare a activitatilor, pensiunea dispunand de multe spatii in incinta, precum si foisoare in curte.Nu pot sa vorbesc decat la superlativ. Curatenia este exemplara. Mancarea este " ca la mama acasa", iar faptul ca detin o ferma proprie nu este de neglijat. Multe alimente sunt asigurate din productie proprie. Nu in ultimul rand mentionam OSPITALITATEA gazdelor.Copii au fost foarte incantati sa vada in ferma printre alte animale o caprioara si doi pauni.Cladirile si curtea sunt inundate de flori, una mai frumoasa decat alta. Pare un colt de rai.Daca o sa vizitati odata Pensiunea Preda Nicoleta, cu siguranta veti dori sa reveniti. Noi, cu siguranta DA!

bratu daniel (01-11-2009)
10 / 10
noi vorbim de rau pensiunea nicoleta dar noi ca turisti ce oferim decit galagie,nesimtire si sfidare.uni dintre noi chiar familisti cu copii mici de 2-3ani stau si bea in camera si fac galagie pina la 1-2noaptea si nu se gindesc la nimeni.sau alti care umple frigiderul cu multa bere si carne nu se gindesc si la ceilalti poate vrei sa pui o cutie de lapte penru copil nu ai loc sau daca gasesti loc trebuie sa vina un baiat bun cu bun simt sa-ti puna toata bucataria pe cutia de lapte.pensiunea este ok.

George (14-10-2010)
Pentru mai multe informatii, accesati: WWW.MOECIU-NICOLETA.RO

Iris (09-05-2011)
2 / 10
Am fost cazati pe 6 mai 2011 la aceasta pensiune. Avem un copil mic de 1 an si 8 luni. Nu am putut sa schimbam copilul, nici sa ii facem baie cand am ajuns pentru ca in camera era foarte frig. Robinetii de la calorifere erau scosi, probabil in ideea de a mentine o anumita temperatura in camera, astfel incat pentru gazde sa fie mai economic. A 2-a zi am plecat dimineatza. Am platit 80 ron cazarea - pentru ce? Pentru un pat in frig.. in conditiile in care aveam si un copil mic cu noi? Nu recomand nimanui, eu sigur nu o sa mai calc acolo. Locul de joaca pentru copii este foarte nesigur.. curtea nu exista...

Florentina (13-05-2011)
10 / 10
Si eu am fost cazata pe 6 mai 2011 la pensiunea Nicoleta si m-am simtit foarte bine...caldura a fost din belsug, mancarea foarte buna,gazdele deosebite iar curtea iti poate oferi relaxarea de care nevoie 100%. Stai linistita ca nu influentezi pe nimeni intr-un mod negativ cu problemele tale psihice...iti doresc o relaxare placuta in curtea aia mare a ta cu loc de joaca sigur de la BLOC....sfatul meu este ca ai nevoie de mai multa relaxare asa cum iti poate oferi pensiunea Nicoleta, poate reusesti sa ai mai mult caracter....

Rusu Valeria (18-07-2012)
Va multumim din suflet pentru ospitalitate. Ne-am simtit extraordinar si va garantam ca vom repeta experienta. Banchetul clasei a VIIIa A, petrecut la dumneavoastra a fost cea mai frumoasa experienta petrecuta in cei patru ani de gimnaziu.

Eugen (06-08-2012)
2 / 10
Exact cum au comentat si cei dinaintea mea m-am vazut pus in fata faptului implinit de a rezerva 2 camere, cu trei saptamani inainte, am cerut confirmarea acestei rezervari inclusiv si pe mail de 4-5 ori, am primit cu pret de 80 lei/noapte/camera, iar cand am ajuns (dupa 300 km facuti pe un drum execrabil in jud. Arges) am ajuns la pensiune unde mi s-a spus ca pretul este de 100 lei/noapte/camera, ce daca am rezervare, daca nu-mi convine cu 100 lei, sa plec sa-mi caut in alta parte. Iar fiul patroanei, un pusti idiot, care mi-a spus ca sunt un sarac si daca nu-mi permit sa dau diferenta de la 80 lei la 100 lei imi da el de pomana, ca nu sta sa piarda timpul cu toti prostii sa se enerveze. Asa ca eu nu va recomand in niciun fel aceasta pensiune! Pacat de peisajul din jur ca astfel de oameni strica totul cu nesimtirea lor!

Ionut Sima (07-10-2013)
10 / 10
Am mers la aceasta pensiune, nu o data, ci de mai multe ori incepand cu anul 2007. Parerea mea este ca ori exagereaza, ori minte cel care spune ca nu a fost bine primit. Oamenii acestia chiar au bun simt si dau dovada de caracter. Pot spune ca sunt chiar permisivi in anumite imprejurari.Probabil ca uneori si-au iesit din pepeni, dar sunt convins ca nu au mai suportat lipsa de civilizatie a unora. Imposibil sa ma fi inselat in privinta lor. Au multi clienti fideli care revin an de an. Asta spune mult Mergeti cu incredere!

Newsletter cazare

Abonati-va la newsletter-ul roTurism pentru a primi oferte speciale de cazare, cu reduceri de la partenerii nostrii pe e-mail

Abonare Dezabonare

► Curs valutar

Curs valutar:

► Linkuri sponsorizate:

Impianti dentali Optimizare site pentru motoare de cautare

Cazare hoteluri si pensiuni | Promovare turistica | Forum turism | Despre noi | Parteneri | Contact