Cazare Eforie Nord - prezentare Pensiunea Zaharia Eforie Nord. Descriere, adresa, numere de telefon si poze Pensiunea Zaharia Eforie Nord

clinica implanturi dentare bucuresti

Pensiunea Zaharia - Eforie Nord

12 capacitate     categorie

Pensiunea Zaharia este situata intr-o zona linistita, pe str. Traian nr. 8 bis (2-3 minute de centrul statiunii), in spatele hotelului Hefaistos, langa cladirea de culoare verde a Administratiei Financiare, este o constructie 2007 P+2 cu ferestre in forma de arcada, geamuri termopan, tamplarie din plastic.

Structura pensiunii:
Sunt amenajate pentru turism :
- 6 camere spatioase cu 2 paturi la etajul 1 ;
- Fiecare camera are intrare separata mobilierul este nou (2007) si modern ;
- Camerele sunt dotate cu televizor (cablu) si frigider;
- Fiecare camera are baie proprie, spatioasa, dotata cu chiuveta, WC, cabina dus, gresie, faianta ;
- Se asigura apa calda permanent prin centrala termica proprie.
- Turistii au la dispozitie un aragaz pt. preparate usoare.

Plaja se afla la cca 5-7 minute de mers pe jos, pensiunea functioneaza permanent, este deschisa tot anul.

Pensiunea nu asigura servicii de masa dar este un aragaz la dispozitia turistilor pentru preparate usoare ;
Pentru persoanele care doresc si masa, se poate incheia contract separat cu un restaurant din apropierea pensiunii unde se poate lua masa pe baza de bonuri valorice.

Galerie foto - poze Pensiunea Zaharia, Eforie Nord

Contact Pensiunea Zaharia Eforie Nord
Adresa
Eforie Nord , str. Traian nr. 8 bis

Telefon
0745 181818
0744 366496
0241 517056 (fax)

Va rugam sa mentionati ca ati gasit oferta pe roTurism.com cand sunati!

roTurism » Constanta » Cazare Eforie Nord pensiuni si hoteluri Eforie Nord

Adauga comentarii despre cazare/pensiunea Tipareste detaliile despre cazare/pensiunea
Comentariile vizitatorilor despre Pensiunea Zaharia din Eforie Nord
daniela (08-02-2008)
10 / 10
noi am fost in vara anului2007 si am fost foarte multumiti.gazdele sunt primitoare lucru care ne-a facut sa ne petrecem si vacanta lui 2008 tot la aceasta pensiune.

nu are importanta (28-06-2011)
2 / 10
Am fost la aceasta pensiune dar nu mi-a placut deloc, in primul rand ca mi-a dat o camera vai de ea, deoarece cele de sus erau chipurile ocuopate. Cat priveste proprietarul se poarta foarte urat, face negocieri si cu alte persoane iar pe tine te face in asa fel sa pleci, desi ai platit pt. mai multe zile.

dora (28-06-2011)
Are dreptate acea persoana care a spus acel lucru, deoarece mie mi s-a intamplat la fel. Dupa ce ca mi-a dat o camera la subsol, a incercat sa ma scoata de acolo pt. ca ulterior a mai avut clienti si luase deja banii, cu promisiunea ca ma va da pe mine afara din acea camera. A facut acest lucru sa nu-si piarda clientii pt. ca toate camerele erau ocupate. RUSINE RUSINE DL. ZAHARIA. STITI LA CE MA REFER, VOIATI SA MA BAGATI INTR-O CAMERA PE HOL CARE DE FAPT SEMANA CU O MAGAZIE, DUPA ACEEA MA-TI PAZIT TOATA NOAPTE CA SA MA DATI AFARA, DAR INAINTE DE ASTA ATI INCERCAT SA INTRATI PESTE MINE. NU-I CORECT PT. CA EU AM PLATIT SUMA TOATA PT. MAI MULTE ZILE, DESI AVEAM BAIE PE HOL, IAR CEI CARE AU VENIT AVEAU CATEVA ZILE (EU FIIND 1 PERSOANA) DAR ASTA NU CONTEAZA, CA NU AM LUAT CAMERA PE GRATIS. ESTE UN HOT, TRAGE DE LA MAI MULTE PERSOANE SI PE CEL SLAB IL DA AFARA SAU IN CAZUL MEU INTRA PESTE EL IN CAMERA

ali (18-07-2011)
2 / 10
Pentru mirosul foarte urat emanat de mocheta lipita peste tot, inclusiv pe treptele de la intrare, pentru aspectul vechi, gen hotel comunist, pentru ca nu sunt 5-7 min fata de plaja ci mai repede 15. Nu mi-a placut, iar tariful destul de ridicat pentru acea zona.

rodica (14-09-2011)
4 / 10
Am fost la pensiunea Zaharia in vara anului 2010.Din poze,camerele aratau f bine ( tin sa mentionez ca pozele de la demisol nu apar pe nici un site); cand am ajuns acolo...TEROARE...paturi de spital,pe jos nici mocheta nu prea era, era denivelat.Am platit pe o camera la demisol f mult.Conditii de pushcarieeeeeeeeee

sanda (19-07-2012)
10 / 10
Am fost la aceasta pensiune in perioada 02-09.07 2012; mi-a placut f.mult, am stat la etajul 2, camera mare, frumoasa si curata. Propietarii erau suparati ca pe acest site sunt niste comentarii total neadevrate si mi-au aratat demisolul care mie mi s-a parut decent (curat, varuit in alb, gresie pe jos). Eu am ajuns la acesta pensiune prin turistinfo unde sunt poze din cele 14 camere si de la demisol; e clar ca ceea ce au scris unii in 2007, ori nu mai este de actualitate ori este neadevarat.

Nelu (22-07-2012)
Curatenie, liniste, proprietar amabil si receptiv la orice solicitare, mobilier nou si frumos. Mi-a placut ca are parcare mare si ca nu m-am stresat pt. loc de parcare ori de cate ori am plecat cu masina; fiind la aprox. 14 km. de Mamaia iar eu fiind fan Mamaia dar nu si al preturilor de acolo practicate la cazare, am fost f. multumit.

iacob steliana (23-07-2012)
10 / 10
Am fost la aceasta pensiune in vara asta si am constatat ca nimic din afirmatiile negative nu este adevarat; pt. a va convinge intrati pe site-ul pensiunii: www.efoturism.ro si veti vedea poze si un tur virtual al pensiunii. Mie mi-a placut f. mult, am venit aici la recomandarea unor prieteni.

sonia (24-07-2012)
Super, ne-am simtit excelent. Curatenie de nota 20, mobilier nou, impecabil. Nu stiu de ce sunt acele comentarii rautacioase. Va sigur ca nu e nimic adevarat. Convingeti-va singuri, nu veti regreta. Multumesc amicilor care ne-au recomandat aceasta pensiune. Vom reveni de cate ori va fi posibil.

Gabriel Badea (13-08-2012)
10 / 10
Gabriel Badea - Slatina/OLT ( 07.08 - 13.08/2012) Pensiunea Zaharia - este pentru prima data cand am fost cazat la aceasta pensiune si marturisesc ca am fost placut impresionat in primul rand de ospitalitate d-lui Zaharia iar conditiile din pensiune sunt cu mult peste standardul de 2 stele. Este situata intr-o zona linistita, departe de agitatia statiunii si traficul intens iar acest lucru a facut sa contribue la buna impresie avuta despre aceasta pensiune! multumesc, Gabriel

IOANA (13-03-2013)
Nu inteleg de ce dl. Zaharia nu riposteaza la acele comentarii rautacioase; eu am fost in iulie 2012 la aceasta pensiune si mi-a placut f. mult, este curat, liniste, atmosfera placuta. Intrati si pe alte site-ri ca sa va convingeti(ex. turistinfo.ro, travelo.ro, efoturism.ro)

Newsletter cazare

Abonati-va la newsletter-ul roTurism pentru a primi oferte speciale de cazare, cu reduceri de la partenerii nostrii pe e-mail

Abonare Dezabonare

► Curs valutar

Curs valutar:

► Linkuri sponsorizate:

Impianti dentali Optimizare site pentru motoare de cautare

Cazare hoteluri si pensiuni | Promovare turistica | Forum turism | Despre noi | Parteneri | Contact